“Kasih Seorang Isteri” Sekian Lama Terlantar Lumpvh, Ramai Tak Sangka Keadaan Pemuda Ini Sekarang – Lubuk Viral

Siti r0hayu adalah isteri kepada Muhamad Ridhwan Mohd Zaki, lelaki yang hilang ingatan akibat kem4lang4n jalan raya pada 2017. Bermacam2 cerita dan dugaan yang dihadapinya ketika itu tetapi sekarang dengan caption terbaru beliau ini menunjukkan Tuhan Itu Maha Berkuasa.

Pejam celik lima tahun berlalu tapi Allah masih menyanyanginya daripada terlantar tapi sekarang diberi kesembuhan sehingga boleh bangun berjalan.

Walaupun bertubi2 ujian yang menyakitkan, demi kedua orang anaknya wanita ini mampu bertahan sehingga dia bangkit gagah melalui kehidupan bersama suami tersayang.

Pengubat Duka Lara Tak pernah putus asa membuat mu sihat dan bahagia

 

Pernah menjadi cmuhan apabila dia difitn4h mengambil kesempatan membawa pasangan lain ktika suami sedang terlant4r sak1t. Walaubagaimanapun, wanita ini menidakkan perkara tersbut dan ia  merupakan agenda seseorang untuk memis4hkan mreka berdua.

Kini selepas lima tahun, tiada apa mampu diungkapkan selain luahan syukur dengan keajaiban dikurniakan Allah SWT apabila melihat suaminya yang berusia 30 tahun itu mula beransur sihat seperti sedia kala.

Tidak pernah jemu mengembalikan ingatan suaminya, pengorbanan Siti Rohayu meraih pujian ramai yang disifatkan satu dalam sejuta kerana tidak berputus asa dalam menjaga pasangan hingga ke akhir hayat.

Turut meninggalkan satu komen daripada jururawat yang menjaga suami wanita ini tidak menyangka pemuda ini diberi kesembuhan hingga ke tahap ini.

KOMEN NETIZEN:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:TikTok sitirohayu303