Siti Saleha Terima Dua Berita Duk4 Dalam Masa Sehari,Datuk Mningg4l Dan Suami L4faz T4Iak – Lubuk Viral

Menerusi laporan BH Online, pelakon berusia 32 tahun itu meng4kui tetap bers3dih dengan kervntuhan rumah tangganya bersama bekas suami Ahmad Lutfi Azhar.

Sebelum sah bercer4i taI4k satu, pelakon Siti Saleha menerima berita duk4 apabila datuknya yang menetap di United Kingdom (UK) meningg4l dunia akib4t ser@ngan jntung, semalam.

Kebetulan pagi semalam, saya mendapat perkhabaran datuk yang menetap di United Kingdom (UK) meningga4 dunia akib4t ser4ngan jntung.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SITI SALEHA (@sallywho)

“Kemudian bekas suami pula lafa4zkan taI4k. Bermakna ada dua berita duk4 yang saya terima, semalam.

“Walaupun sdih kerana pengakhiran perkahwinan kami tidak seperti yang diharapkan, saya reda dan anggap tiada jod0h antara kami,” katanya.

Bagaimanapun, pelakon drama 7 Hari Mencintaiku itu tidak menganggap perpis4han tersebut sebagai bermusuh4n sebaliknya mereka masih boleh berkawan baik.

Selain itu, dia menyedari usik4n netiizen di media sosial mengenai jod0h namun fokusnya ketika ini bukanlah untuk mencari pengganti.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SITI SALEHA (@sallywho)

“Apabila baca komen pengikut di media sosial, ramai yang hendak ajak saya bercinta. Tetapi mereka gunakan nama Mia iaitu watak saya dalam drama bersiri 7 Hari Mencintaiku.

“Lucu apabila mereka cuba ‘cuc uk j4rum’. Buat masa ini, saya tidak fikir langsung soal berpac4ran. Fokus saya adalah hanya untuk bekerja,” katanya yang juga kakak kepada penyanyi Sam Bunkface.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://www.dnq.pw/