“Mengadanya yang baring tu” – Alhamdulilah Amyra Rosli dah discharged – Lubuk Viral

Pelakon Amyra Rosli telah dimasukkan ke sebuah pusat perub4tan swasta di Kuala Lumpur selepas mengalami dem4m panas sehingga 40 celcius beberapa hari lepas.

Menurut Pelakon jelita itu, pada mulanya apabila beliau telah dem4m, beliau telah mendapatkan raw4tan di hospital dan dinasihatikan doktor untuk mendapatkan raw4tan lanjut tetapi dirinya menolak.

Setelah mendapati dem4mnya semakin tidak sembuh dan meningkat sehingga 40 celcius, suaminya menghantarnya ke hospital untuk mendapatkan raw4tan dan ditahan untuk raw4tan selanjutnya.

Pada hantaran yang berbeza sebelum ini Amyra pernah bertanya kepada netizen petua untuk melegakan dem4m yang tinggi dan menurut amyra mungkin disebabkan pengambilan sunt1kan penggalak baru2 ini yang menyebabkan dirinya mendapat dem4m yang tinggi. Lain orang lain kesannya kan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Madam Amyra (@aamyrarosli)

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang mendoakan kesejahteraan dirinya walaupun sudah sembuh sepenuhnya. Tetapi amar yang sedang duduk di katil amyra pula mendapat perhatian di bahagian komen.

Komen Netizen:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Instagram amyrarosli