“Cantik sangat, suka tengok Izara sekarang” – Video Izara Aishah dan anak perempuan dipuji warga TikTok – Lubuk Viral

Kebelakangan ini ramai selebriti wanita sudah berhijrah, begitu juga dengan selebriti pujaan hati yang memiliki wajah yang cantik dan lakonan juga memuk4u iaitu Izara Aisha. Izara antara selebriti yang telah lama berhijab.

Perubahanan izara itu telah menjadi inspirasi selebriti wanita lain untuk berhijab. Setelah menamatkan zaman bujangnya dengan Adib Khalid, mereka dikurniakan dengan seorang anak perempuan yang sangat comel iaitu Irisa Alaia.

Kecomelan wajah Irisa juga menjadi bualan kini kerana irisa mempunyai wajah persis orang korea dan kecomelan wajahnya itu menjadi ikutan di media sosial. Terkini sebuah video telah dimuatnaik di aplikasi Instagram milik izara.

Video tersebut telah dimuatnaik oleh izara yang memaparkan aktiviti mereka berdua yang membuat video yang menjadi ikutan masa kini. Video tersebut telah mendapat tontonan beribu peminat mereka dan juga komen.

Video:

@miszariana95Bidadari ? #izaraaishah #tiktokviral #viral2021 #viral2022 #fypシ゚viral♬ original sound – Alma Ummu Salamah – Alma Ummu Salamah

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang memuji kecantikan izara setelah berhijab dan juga memuji kecomelan anak perempuannya yang juga mewarisi kecantikan miliknya.

Komen Netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Tiktok miszariana95