“Ada Sesiapa Nak jd Personal Assistant (PA) saya?”- Amyra Rosli Mencari Pembantu Peribadi ?

Nur Amira Izzati Rosli ataupun lebih dikenali Amyra Rosli merupakan seorang pelakon dan juga pengacara. Beliau memulakan kerjaya dalam lakonan pada tahun 2011 menerusi drama ‘Jodoh’. Selain dalam bidang lakonan, Amyra turut menjadi duta kepada beberapa produk seperti produk kosmetik Aurawhite dan jenama aiskrim Baskin-Robbins.

Terbaru, menerusi satu hantara beliau di laman Instagram telah mencvri perhatian ramai kerana beliau menulis satu kapsyen yang mana mencari ‘personal assistant‘. Rata-rata netizen meninggalkan komen ‘saya’ kerana ingin menjadi PA nya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Madam Amyra (@aamyrarosli)

Seperti yang kita semua tahu, beliau merupakan seseorang yang ‘workaholic’, beliau melakukan banyak pekerjaan walaupun sudah mempunyai dua orang cahaya mata. Jadi, keputusan terbaik untuk beliau mencari seorang PA kerana dapat membantu mengatur kerja-kerjanya.

Setelah kembali berhijab lebih setahun yang lalu, beliau mahu menjaga batasan membabitkan babak bersentuhan dengan pelakon lelaki dalam drama yang dibintangi.  Selain itu, keputusan itu dilakukan bagi mematuhi syarat dikenakan suaminya, Amar Bahrin yang memberi keizinan untuknya berlakon selepas mengenakan tudung.

 

 

Komen netizen :

 Untuk pengetahuan, Amyra merupakan isteri kepada pelakon Amar Baharin dan telah dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Aqeef Anaqi dan Ayra Aryssa.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Ig Amyrarosli

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*