Rezeki Taja Ibu Buat Umrah, Suara DSV Panggil “Mek” Di KLIA Buat Ramai Terkejut – Lubuk Viral

Walaupun kehidupannya dilihat cukup dengan harta yang dimiliki, siapa sangka ada kisah menyedihkan dihadapi oleh usahawan terkenal Dato’ Seri Vida. Ketika berpeluang melu4hkan isi hati, beliau berterus-terang tidak menyayangi ibu kandungnya sewaktu masih kecil kerana membesar tanpa kasih wanita itu.

Walau bagaimanapun, DSV kini menyedari wanita tersebut tetap seorang ibu yang telah melahirkannya dulu. Selepas lama tidak berjumpa, akhirnya dua beranak ini dapat bertemu jua sebelum pengusaha kosmetik berkenaan bercadang menaja satu pakej umrah. Rupanya, usahawan itu pernah mengajak untuk tinggal bersama namun orang tuanya tetap memilih berada di pondok bersama kawan-kawan lain.

“Terbaru, Vida mendapat perhatian apabila memuat naik satu video dia akaun instagram miliknya di mana dia menghantar ibunya yang dibahasakan sebagai ‘Mek’ ke KLIA untuk menunaikan umrah.

“REZEKI MEK DIJEMPUT KE RUMAH ALLAH ?”

“MEK datang Rumah saya. Ibu kandung yang melahirkan saya.”

“Saya nak hantar Sendiri Mek Ke KLIA. Mek nak Pergi Umrah. Saya Nak Mek tidur dgn saya dulu. Nak check barang Cukup ke tak .Rasa rindu teramat sangat nak REDHO & DOA dari Mek.”

“MEK diam diam nak bawak perfume saya pergi Ke Mekah ? paling Mek suka minyak wangi OUD . Bau arab arab. Saya dulu Beli perfume Mekah berPuluh Ribu kena tambah kos tambang dah macam harga haji untuk 2 orang.”

VIDEO:

komen netzen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Instagram datoserivida