“H4ti Saya Dah Berpvnya” Terkej0t Sc4mmer Meny4mar Jadi Dirinya, Tengku Zafrul Tak Bermin4t C4ri ‘N0 2’

Baru-baru ini, tular kisah seorang guru tadika berusia 59 tahun yang dilaporkan telah diperdaya oleh seorang sc4mmer yang mengaku dirinya sebagai Menteri Kewangan.

Wanita itu telah menyerahkan wang sebanyak RM4,200 kepada scammer tersebut sebagai wang pemprosesan berkahwin dengan suspek.

“Tolonglah tolak m3ntah-m3ntah, hati saya dah berpunya” 

Isu itu telah mendapat perhatian Menteri Kewangan sendiri, Tengku Zafrul Aziz yang menasihatkan orang ramai supaya tidak mudah terpedaya dengan janji manis sc4mmer.

Menerusi Instagram, Tengku Zafrul juga memberitahu yang dia tidak bercadang untuk menambah ‘isteri kedua’ kerana hatinya sudah berpunya. Faham-faham lah ye, korang? Hiks! 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tengku Zafrul ?? (@tzafrul_aziz)

Saya minta semua di sana berhati-hati dengan pelbagai sc4m di luar sana. Semak dengan pihak berkuasa kalau ada perkara yang mencurig4kan. Jangan mudah percaya dengan janji manis orang yang tidak dikenali.⠀

Kalau ada yang selepas ini menyam4r sebagai Menteri Kewangan, menjanjikan cinta, tolonglah tolak ment4h-ment4h. Hati saya dah berpunya dan saya tak berminat nak cari no 2. 

Pesanan ini juga khas untuk isteri saya,” tulisnya.

Tengku Zafrul yang berkahwin dengan Raja Datin Sri Johanna Raja Arshad mempunyai empat orang anak dan isterinya juga berasal dari kerabat diraja Selangor-Negeri Sembilan.

Harapnya tiadalah yang terpedaya dengan sc4m jenis ini lagi. Semoga hubungan Tengku Zafrul dan isteri berkekalan.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : lobak merah

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*