[VIDEO] Macam Nak Pergi Raya, Baju Simple Pengantin Ini Raih Pujian Netizen

Selalunya bila sesebuah perkahwinan itu dijalankan, mestilah akan diadakan dengan penuh kemewahan dan dengan penuh kemeriahan. Jarang sekali ada pengantin lelaki dan perempuan yang mahu perkahwinan serba ringkas.

Sebagai raja sehari setiap majlis perkahwinan mestilah mahu segalanya sempurna dan serba mewah, maklumlah hanya sekali sahaja kita berkahwin kalau dipanjangkan jodoh jadi mesti kita mahukan segalanya mewah.

Lain pula yang berlaku kepada pasangan raja sehari yang baru melangsungkan perkahwinan yang serba ringkas ini. Pengantin lelaki dan perempuan masing2 bersetuju untuk menjadikan ianya serba ringkas tetapi bermakna.

Menerusi sebuah video di laman aplikasi Tok Tok milik pengantin perempuan, terlihat pasangan tersebut hanya memakai kelangkapan baju yang biasa sahaja dan sampaikan wang tunai untuk mas kahwin pun hanya diletakkan dalam sampul ampau sahaja.

Video:

 

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang memuji pasangan pengantin itu yang bersederhana sahaja walaupun majlis raja sehari mereka. Ramai juga netizen yang mengucapkan tahniah kepada mereka atas pernikahan mereka.

Komen Netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : Tiktok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*