Bimb4ng ada pihak kurang senang, Nadya Syahera umum h4mil anak ketiga selepas masuk trimester kedua

BERKONGSI berita gembira, pelakon Nadya Syahera memaklumkan dirinya kini meng4ndung anak ketiga.

Nadya, 28, berkata, dia memilih untuk mer4hsiakan keh4milannya sehingga memasuki trimester kedua kerana bimb4ng ada pihak yang kurang senang dengan khabar gembira itu.

“Kita merancang tapi Allah sebaik-baik perancang! Ya nombor ketiga on the way, Alhamdulillah.

“Masa tahu awal meng4ndung gem3ntar dan ris4u, tak sangka tapi tetap teruja nak lalui fasa-fasa meng4ndung ni… mula-mula ingat sebabkan v4ks1n jadi period tak betul, sekali ha kau!

“Ada juga rasa ris4u mulut-mulut orang, tanggapan-tanggapan j4hat, kata-kata kurang sihat untuk didengar sebab pengalaman lalu ada saja orang yang tak senang dengan khabar gembira kita, cakap itu dan ini yang membuatkan saya tak happy dengan hal yang sepatutnya saya happy, jadi sebab itu saya simpan dulu,” katanya.

Video:

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by NS (@nadyasyahera)

Isteri kepada aktor Fizul Nawi ini berkongsi berita gembira itu menerusi laman Instagram pada Khamis.

Sementara itu, Nadya berkata dia mengalami al4han yang tervk semasa awal keh4milan, namun keadaan semakin beransur baik.

Saya doa supaya Allah hadiahkan dan hadirkan juga khabar gembira macam ini untuk mereka-mereka yang masih berusaha mendapatkan zvriat.

NADYA SYAHERA

PELAKON

“S1ckness dan mood turun naik tu dah habis kut, cuma awal-awal hari itu diuji al4han tervk lepas itu tambah pula dengan benda pelik buatkan saya lembik tak boleh makan dengan baik hampir dua bulan.

“Sekarang dah trimester kedua, saya enjoy saja buat dan makan apa saya nak. Doakan saya tiada alahan, sihat dan dipermudahkan sampai la baby keluar tahun depan ya.

“Selepas empat tahun nak beranak pula wey, sis nervous!” ujarnya.

nadya 2

Nadya bersama suami, Fizul dan dua anak mereka.

Dalam pada itu Nadya turut mendoakan supaya wanita yang sedang berusaha mendapatkan zvriat dipermudahkan urusan dan diberikan rezeki yang sama secepat mungkin.

“Oh ya masa saya dapat tahu saya meng4ndung tu terus terdetik dekat hati, saya doa supaya Allah hadiahkan dan hadirkan juga khabar gembira macam ini untuk mereka-mereka yang masih berusaha mendapatkan zvriat.

“InsyaAllah usaha, doa dan tawakal okay,” katanya.

Nadya dan Fizul berkahwin pada 25 September 2015 dan dikurniakan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Aleena Rose, 5, dan Mohamad Dayyan yang kini berusia empat tahun.

Pada Jun tahun lalu, Nadya Syahera memberitahu dia mengalami kegvguran b4yi kembar ketika usia kandungannya hampir mencecah tujuh minggu.

Kata Nadya kegvguran itu mungkin berpunca disebabkan dia ada makan buah nenas muda tanpa mengetahui dirinya sedang berbadan dua.

Komen netizen:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: Mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*