[VIDEO] “Bahagia Rob0h Rumahtangga?” -Pasangan Baru Lepas Cer4i Sempat J0get2 Depan Pejabat Agama

Urusan kahwin cer4i bukanlah satu perkara yang boleh dianggap mudah. Namun, melihat dari kehidupan berumah tangga sesetengah pasangan muda ketika ini, ia seakan satu perkara yang diambil ringan.

H4l ini samalah seperti perkongsian seorang pengguna TikTok dikenali sebagai @noralunia apabila dia dengan senang hati menari bersama bekas suami mengikut rentak lagu di aplikasi TikTok selepas sah bercer4i.

Video

 

Pengguna TikTok itu menari bersama bekas suami di hadapan K0mpleks Pentadbiran Agama Islam Islam teluk Intan dengan meninggalkan kapyen di memaklumkan baru sahaja bergelar janda.

“Officially i JANDA pada hari ini dengan talak loro talak loro (talak dua) . Terima kasih ex banyak jaga saya sebelum ni . semoga jumpa jodoh yang lebih baik,” tulisnya.

Perkongsian wanita itu telah mendapat pelbagai respon daripada netizen yang rata-rata pel!k dengan tind4kannya yang menari di hadapan pej4bat agama.

Aga juga yang tidak mempercayai bahawa mereka berdua telah bercer4i kerana terlihat gembira sahaja seakan tidak ada perkara ser!us berlaku.

Namun, apa yang membuatkan netizen berasa kurang enak melihatnya adalah perncer4ian yang berlaku seakan satu permainan buat mereka kerana sempat berj0get TikTok selepas merunt0hkan masjid yang pernah dibina sebelum ini.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : http://transformasi.host/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*