Tauke Jambu minta netizen belajar jangan cepat buat spekvlasi, sekadar main ‘kahwin kahwin’

HAMPIR seminggu mendiamkan diri selepas dikec4m melakukan gimik kahwin untuk mempromosikan produk kesihatan, Tauke Jambu akhirnya tampil membuat permohonan maaf.

Tauke Jambu atau nama sebenarnya Zamatul Amri Zakaria, 45, berkata, apa yang dilakukan itu sebenarnya ingin mengajar netizen untuk bersabar dan tidak mudah membuat sebarang spekvlasi secara tergesa-gesa.

“Saya minta maaf kepada netizen dan orang di luar sana, saya tak ada niat untuk sca4m atau men1pu mereka.

“Ni cara zaman sekarang sebab nak menjana ekonomi. Masing-masing ada cara tersendiri… cuma harap netizen sebelum memberi sebarang komen dan spekvlasi kena teliti terlebih dahulu.

“Ini mengajar kita untuk bersabar dan menunggu segala keputusan baru lah kita tentukan dan komen jangan nak hent4m je,” katanya kepada mStar.

Video yang tular sehingga menimbulkan spekvlasi dalam kalangan netizen.

Biarpun menerima kecam4n yang teruk daripada segelintir netizen, Tauke berkata, dia tidak berkecil hati atau mengambil serius dengan pandangan neg4tif terhadap dirinya.

“Saya tak ada simpan apa-apa pun, biasa la lumrah kehidupan ada pasang dan surut.

“Saya pun tak menyalahkan netizen sebab mereka yang menyokong kita sebenarnya sebab sebagai artis dan selebriti memang memerlukan netizen,” ujarnya.

Saya minta maaf kepada netizen dan orang di luar sana, saya tak ada niat untuk sc4m atau men1pu mereka

TAUKE JAMBU

PELAWAK

Ketika ditanya berhubung dengan idea menggunakan isu perkahwinan yang disifatkan keterlalvan dan sens1tif, dia berkata tidak ada yang perlu diperbesarkan dan menganggap perkara itu hanya ‘main kahwin-kahwin’.

“Pasal isu kahwin tu pula samalah macam zaman kecil dulu mesti ramai pernah main kahwin-kahwin.

“Jadi macam saya ni baru nak hidup semula selepas banyak lakukan kesalahan, jadi saya ibaratkan diri macam budak main kahwin-kahwin,” ujarnya.

Tauke Jambu mohon maaf, tiada niat mahu t1pu satu Malaysia.

Pada 23 November lalu, tular video di TikTok kononnya Tauke Jambu berkahwin sekali lagi dengan seorang wanita bernama Shu sehingga mengundang kec4man dalam kalangan netizen.

Beberapa hari kemudian, Tauke memuat naik video penuh yang memperlihatkan dia dan wanita berkenaan melakonkan aksi pernikahan bagi mempromosikan produk ubat kesihatan.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*