Ini Jawapan Iqbal Apabila Ditanya Mengapa Tertarik Terhadap Wanita Berusia

Baru ini di ruangan Instagram Story, Iqbal ada membuka soalan kepada netizen untuk menanyakan soalan kepadanya dan salah satu soalan tersebut mengenai minatnya terhadap wanita berusia.

Menerima Soalan Dari Netizen

via Instagram ahmadiqbalzulkefli

Salah satu soalan yang ditanyakan oleh netizen kepada Iqbal dalah mengenai d1rinya yang tertarik kepada wanita yang lebih berusia daripadanya.

Kenapa awak tertarik dengan wanita berusia sebelum ini?

Tidak Pernah Merancang Untuk Menyukai Wanita Berusia

Tambahnya lagi, dia tidak pernah merancang untuk suka kepada golongan yang lebih berusia daripadanya. Baginya dia mengambarkan seorang isteri yang menenangkan serta senang didampingi. Iqbal juga mengatakan bahawa dia merupakan seorang yang suka memanjakan pasangan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ahmad Iqbal Zulkefli (@ahmadiqbalzulkefli)

Sejak Kanak-Kanak Bergaul Dengan Golongan Dewasa

via Instagram ahmadiqbalzulkefli

Dalam perkongsian tersebut, Iqbal menyatakan bahawa d1rinya lebuh suka bersembang dan bertukar pendapat dengan orang dewasa. Hal ini disebabkan sejak kanak-kanak dia lebih banyak bergaul dengan golongan lebih dewasa.

Tiba-tiba saya lebih suka bersembang dan menukar pendapat dengan orang dewasa. Mungkin disebabkan sejak kanak-kanak saya lebih banyak bergaul dengan golongan lebih dewasa.

Iqbal juga turut memaklumkan bahawa dia tidak mengh4rapkan pasangannya dapat membantunya dalam hal kerja malah baginya, dia akan mengutamakan pasangan dari d1rinya send1ri.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: murai.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*