[VIDEO] “Insaf beli knitwear kat shopee…” – Jumpa orang lain pakai baju sama

Selalunya perempuan sentiasa membeli belah melalui aplikasi dalam talian yang lebih menyenangkan kerana tak perlu keluar untuk membeli barang2 kerana boleh sahaja pilih dan bayar melalui dalam talian.

Tetapi banyak juga keburukan pembelian dalam talian ini kerana selalunya barang2 yang dibeli tidak sama seperti yang dipesan. Sesekali ada juga yang menghadapi masalah seperti barang dibeli tidak mempunyai masalah tetapi barang itu ramai yang beli juga menyebabkan ramai guna barang yang sama.

Seperti yang berlaku kepada seorang gadis yang telah memuatnaik naik video di aplikasi Twitter apabila dirinya telah memakai pakaian yang telah dibeli dalam talian tetapi apa yang memalukan dirinya apabila terjumpa gadis lain yang memakai pakaian yang sama yang menyebabkan dia berlari sembunyi dari terserempak dengan gadis tersebut.

Insiden tersebut menyebabkan dia berlari dari terlihat oleh gadis tersebut. Tidak dapat dibayangkan kalau kita yang berada di posisi dirinya kan.

Video:

Menjengah ke ruangan komen pula, ada juga warga net yang meninggalkan komen yang dirinya pun ada baju yang sama dan ada juga yang meninggalkan komen yang pernah mengalami situasi yang sama dan boleh merasakan emosi pada ketika itu.

Komen Netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : Twitter

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*