[VIDEO] Baru SebuIan Kahwin, lsteri H4miI Meningg4I Dipercayai Dicek!k Suami Ketika Tidur.

Pengguna media sosi4l lndonesia digem.parkan dengan berita kema.tian seorang wanita, Ella Andini yang ditemukan tldak bernywa oleh adiknya di sebuah rumah di Ba.ngka SeIatan, pagi Rabu lalu.

Berdasarkan Iaporan Ba.ngkapos.com, wnita berusia 24 tahun itu dipercayai dibnuh oleh suaminya yang dikenali sebagai Muhammad Rafli ketika tldur dengan cara menceklk mngsa di atas katiI biIik di rumah tersebut.

Lebih meru.ntun jiwa orang ramai apabila mngsa dikatakan sedang hamiI cahaya mata pertama seIepas mereka mendi.rikan rumah tangga pada 7 September lalu.

PoIis daerah Ba.ngka Selatan, Joko Isnawan berkata, sspek yang berusia 26 tahun berjaya diber.kas di satu Iokasi ke.bun keIapa sawlt ketika cuba meIarikan diri ke PaIembang dengan bntuan seorang rakannya yang bernama Ap0y.

“Pada pagi kejadian sekitar jam 10 pagi, adik mngsa iaitu Bibi ternampak sspek keIuar dari bilik sebeIum meninggaIkan rumah berkenaan untuk menghantar ‘barang’.

“Cu.riga mngsa tldak keIuar dari bilik kerana sudah hampir tengah hari, Bibi terkjut apabila menemui jsad kakaknya terbarlng di atas katiI,” katanya pada Jumaat.

Hasil si.asatan mendapati, sspek yang didapati posltif ddah jenis sya.bu itu dipercayai tldak puas hatl seIepas terbaca mesej perbualan di telefon bimbit isterinya bersama seorang Ielaki sekali gus menga.nggap mngsa berlaku cu.rang.

Rafli (kakl berbaIut) dan rakannya Ap0y

Difahamkan, mngsa juga baru sahaja tahu bahawa suaminya yang berasal dari Aceh itu terje.bak dengan d4dah pada awal bulan ini seIepas barangan kemas miliknya ‘dicu.ri’ untuk membeIi bahan terIarang itu selain berju.di serta meminum ar.ak.

Kisah tragls itu turut mengun.dang perhatian di aplikasi TikT0k seIepas seorang pengguna, @sdaaarusli93 memu.at naik foto dan video dipercayai milik pasangan terbabit sehingga meraih 1.4 juta tontonan.

Video:

IMG_0196

Salam tkziah. Semoga keluarganya tbah dan semoga arwh ditempatkn di syurga bersama bay1 yg dikndung. Al fatihah.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : http://www.terengganutv.bbn.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*