“Bertunang dengan pilihan orang tua” Malu nak keluar sebab tak kenal, gadis ‘berdebar’ bersendirian di pelamin

Orang kata, jodoh itu perlu dicari. Meminta bantuan pihak lain untuk mencarikan pasangan yang sesuai merupakan antara salah satu usaha untuk berumah tangga.

Namun begitu, anak-anak muda zaman sekarang lebih memilih untuk berkenalan dan bercinta dahulu dengan pilihan masing-masing berbanding ditentukan oleh orang tua.

Bertunang pilihan orang tua

Walau bagaimanapun, hal ini berbeza dengan perkongsian seorang pengguna TlkT0k dikenali sebagai Mex Gojes apabila memuat naik vide0 pertunangan adik tersayang yang mana pasangannya merupakan individu yang dicarikan oleh ibu mereka.

Dalam vide0 berkenaan, dapat dilihat reaksi awal adiknya yang agak malu untuk duduk di pelamin bagi menyarung cincin tunang kerana tdak pernah kenal, bertemu apatah lagi berhubung dengan encik tunang.

Situasi lucu berjaya dirakam apabila adik kepada pengguna Tlk T0k itu sempat ditarik ibu mereka untuk ke depan dan duduk dipelamin.

Berpeluh juga dekat pelamin tu
Menerusi ruangan komen, masing-masing mengakui faham akan perasaan gadis tersebut yang pastinya sedang berdebar teruk memandangkan tdak pernah bertemu sebelum ini.

Nanti adalah kisah nak share dengan anak2

Jodoh yang paling berkat

“Kalau lau mesti dah menangis”

Mesti rasa lutut dah lembik waktu nak melangkah tu

Percayalah nanti mereka akan jadi pasangan yang sweet

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: https://livenewszone.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*