“Jari-jemari saya sampai ker1ng dan pec4h sebab Hand Sanitizer” – Hafizul Kamal

PELAKON filem Paskal Hafizul Kamal berkongsi berita sed1h apabila dia dan anak sulungnya Raisya Amanda yang berusia empat tahun disahkan pos1tif c0v1d-19.

Hafizul atau nama sebenarnya Hafizul Ahmad Kamal, 36, berkata, dia mula berasa kurang sihat dan h1lang der1a bau sejak empat hari lalu.

Lebih memb1mbangkan par4s oks1gen anaknya mula menurun ke 94 peratus membuatkan dia mengambil keputusan untuk ke hospital.

“Saya dan anak disahkan pos1itif pada Ahad. Tapi der1a bau mula mengh1lang sejak empat hari lalu. Ingatkan sels3ma biasa tapi tak ada pula hidvng bera1r.

“Ikutkan saya ada buat ujian kit c0v1d-19 dan keputusan negatif dan sentiasa periksa keadaan kadar oks1gen anak-anak juga.

“Bila periksa kadar oks1gen Raisya turun ke 94 peratus dan terus bawa dia buat pemeriksaan. Buat masa sekarang saya dan Raisya kuarant1n dalam bilik di rumah kami,” kata Hafizul ketika dihubungi mStar.

Ikutkan kalau saya keluar pun memang berjaga-jaga sangat.

HAFIZUL KAMAL

PELAKON

Hafizul memberitahu keputusan ujian calitan isterinya, Nurul Fariza Ibrahim dan anak kedua mereka, Sara Erina negat1f.

Tidak pasti daripada mana pvnca jangk1tan, Hafizul berkata, dia seorang yang sentiasa mengambil langkah berjaga-jaga setiap kali keluar rumah.

Namun dia reda dan mengambil perkara yang berlaku itu sebagai satu ujian buat dirinya dan keluarga.

Hafizul 1

Isteri dan anak bongsu Hafizul tidak dijangk1ti c0v1d.

“Saya tak pasti dijangki1ti dari mana… sebab sebelum ini saya ada jaga ibu dem4m empat hari. Tapi hari keenam badan saya jadi ded4r.

“Tapi suhu badan saya tak pernah lebih dari 36 darjah celcius. Ikutkan kalau saya keluar pun memang berjaga-jaga sangat.

“Jari-jemari saya sampai jadi ker1ng dan pec4h sebab sentiasa menggunakan hand san1tizer. Tapi tak apa la, dah takdir,” ujarnya.

Untuk rekod, pelakon Hafizul mendirikan rumah tangga dengan Nurul Fariza pada 13 Februari 2016.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : MSTAR

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*