[VIDEO] “Kecik-kecik dah pandai…” – Gaya anak Eyra Hazali naik kereta buat ramai terhibur

Eyra Hazali adalah nama yang memang telah dikenali dalam dunia lakonan tanah air. Bakat lakonan eyra sudah dikenali sejak kecil lagi membuatkan eyra masih dipandang sebagai pelakon remaja walhal eyra sudah berkahwin.

Eyra hazali telah mendirikan rumah tangga dengan pemain bola sepak JDT, Muhammad Haziq dan dikurniakan anak lelaki yanh sangat comel dan bergaya iaitu Muhammad Hayder Qhalish. Membesar dengan penuh kasih sayang, Hayder anak yang aktif dan ceria.

Terkini, Eyra telah memuatnaik sebuah video semasa hayder telah bermain dengan kereta kesayangannya. Tetapi apa yang membuatkan ramai merasakan hayder memang comel itu adalah gelagat hayder yang seakan2 pemandu professional.

Memandu sambil memegang stereng kereta sebelah tangan jer, hebat sungguh baby comel hayder ni. Terkenal dengan kecomelan dan mukanya yang sangat la comel membuatkan semua orang tidak lekang dengan keletah hayder.

Video:

Sebenarnya, kereta mainan tersebut dilengkapi dengan remote kawalan, jadi bila ayahnya mengawal kereta jadi baby hayder menggayakan dengan ala2 mafia

@sayahesmeskan_selamba je dia duk camtu ? #masukberanda #esekeli #xyzbca #hayderqhalish #haziqnadzli #eyrahazali

♬ original sound – ????? ???? – punya qen♡

gitu untuk bergaya. Comel sungguh baby hayder ni kan. Nampak macam anak ma salleh.

Komen Netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : Tiktok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*