[VIDEO]”So Sweet”- Reaksi Fazura Apabila Dapat Hadiah Dari Fattah Amin Cuit H4ti Netizen

Pelakon dan usahawan jelita, Fazura nampaknya sekali lagi menjadi perhatian ramai peminat apabila 27 September merupakan hari ulang tahun kelahirannya dan seperti biasa, ia disambut meriah bersama suami dan rakan-rakannya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur Fazura (@missfazura)

Siapa sahaja yang tidak suka melihat pelakon jelita ini yang sering kali menjadi tumpuan peminat dengan penampilannya yang sopan malah sikapnya yang humble juga disenangi ramai.

Walau bagaimanapun, tentu sahaja Fattah Amin pada tahun ini juga meraikan hari ulangtahun kelahiran isterinya itu dengan penuh kejutan dan nampaknya telatah sweet pasangan ini turut tular di aplikasi popular, TikTok.

Dalam satu perkongsian semula oleh pengguna atas nama Missfazuraihana ini memaparkan, Fattah Amin memberikan hadiah yang cukup istimewa pada hari jadi Fazura yang ke- 37.

Hadiah Fattah Amin buat Fazura itu membuatkan usahawan jelita ini begitu seronok sehingga melompat comel berterima kasih kepada suaminya dimana gelagat sweet mereka menarik tumpuan netiz

Video Player

Video dikongsikan di ruangan TikTok ini menarik perhatian ramai juga dengan pelbagai komen dimana kecomelan Fazura mencuit hati mereka dan dalam pada masa yang sama netizen mendoakan yang terbaik buatnya.

“Happy betul Fazura punya lompat tu hehehe”

“Comey Fazura”

“Pertama kali tengok selebriti hadiahkan isteri kerusi urut… reaksi Fazura pun seronok nau”

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*