Tak tahan tudvhan bekas kekasih, ini tindakan terkini Shuk Sahar

K0NFLIK cinta segi Shuk Sahar seakan-akan tidak berpenghujung apabila kini bekas kekasihnya, Fara Salleh mendedahkan satu salinan laporan polis berhubung dakwa4n kes cabvl melibatkan pelawak itu.

Enggan membiarkan dakw4an serius itu terus menjadi bualan ramai, Shuk atau Mohammad Shukri Mohamed Sahar mula bertindak mengikut undang-undang.

Shuk dan isterinya, Rossalennah Natassyiah Asshaferah yang dikenali sebagai Sera membuat lap0ran polis terhadap Fara di Balai Polis Setapak, Kuala Lumpur pada Ahad malam.

Peguam yang mewakili pasangan itu iaitu Haziq Aizuddin Subhi berkata kes itu sudah dipindahkan ke Balai Polis Pudu untuk siasatan lanjut.

“Malam tadi saya bertemu Sera dan Shuk di Balai Polis Setapak untuk membuat laporan polis terhadap Fara Salleh yang mel3mparkan beberapa tvduhan terhadap Shuk.

Shuk dan isteri sudah membuat lap0ran polis pada malam, Ahad.

“Kes tersebut kini dibawa untuk siasatan di Balai Polis Pudu. Mereka membuat laporan berikutan tudvhan dan ugvtan daripada Fara. Segala dakw4an terhadap Shuk adalah tidak benar.

“Mereka juga dalam pertimbangan untuk memfailkan s4man fitn4h memandangkan apa yang dilakukan Fara itu telah mencem4rkan imej Shuk dan ia juga satu penganiay4an,” katanya ketika dihubungi mStar pada Isnin.

Sebelum ini, Fara menerusi Instagram miliknya memuat naik salinan lap0ran polis seorang wanita yang mend4kwa pernah manjadi mngsa cabvl oleh Shuk.

Malah, Fara turut berkongsi perbualannya dengan individu tersebut yang mend4kwa dic4bul pada Februari lalu di sebuah hotel di Bukit Bintang.

Kami sudah mengumpul bukti dan menyimpan semua paparan skrin perkongsian Fara.

Fara juga did4kwa memuat naik sebuah video yang memperlihatkan seorang lelaki dipercayai Shuk tidak berpakaian berada di sebuah bilik hotel namun perkongsian itu sudah dipadamkan.

Dalam pada itu, Haziq memberitahu Shuk juga akan membuat laporan terhadap akaun Instagram Fara di Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM).

Jelas Haziq lagi, pihaknya juga sudah mengumpul bukti dan paparan skrin kesemua perkongsian Fara yang menvduh serta fitn4h anak guamnya.

Fara berkongsi paparan skrin mesej daripada individu yang mend4kwa hampir dicabvl oleh Shuk.

“Hari ini atau mungkin esok, Shuk akan membuat laporan lanjut di SKMM terhadap akaun Instagram Fara Salleh. Sebab Fara ada memuat naik nombor telefon peribadi Shuk di Instagram.

“Disebabkan perkongsian tersebut, Shuk dig4nggu dengan panggilan daripada nombor yang tidak dikenali sepanjang malam tadi sehingga dia terpaksa menutup telefonnya.

“Kami juga sudah mengumpul bukti dan menyimpan semua paparan skrin perkongsian Fara yang melemp4rkan tvduhan dan dakwa4n terhadap Shuk,” ujarnya.

Untuk rekod Fara adalah individu yang sama dikaitkan menjalinkan hubungan dengan Shuk sekitar Julai 2020.

Shuk mendirikan rumah tangga dengan Rossalennah Natassyiah Asshaferah pada 2015 dan dikurniakan dua cahaya mata perempuan.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: http://limauasamboi.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*