Datin Elvina Dim4ki Hamun, Netizen Siap Berharap Suaminya Cur4ng

Berjaya membawa watak antagonis sebagai Ruhila menerusi drama Takdir Yang Tertulis, pelakon Datin Elvina Mohamad menerima tempias sehingga digelar pel4cur oleh netizen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by A Little Lady ? (@elvinamohamad)

Kata Elvina lagi, ramai yang terbawa-bawa emosi daripada drama itu sehingga ada yang berani menghantar mesej sump4h seranah. Malah, ada yang menyump4h serta mendoakan agar pelakon tersebut menerima nasib yang sama dengan suaminya satu hari nanti.

“Saya dapat kec4man yang teruk, mungkin sebab mereka terbawa emosi tu keluar sebab watak Ruhila tu. tapi jangan lah mem4ki, saya takut.

“Sampai ada yang menyump4h saya kena benda yang sama dengan suami suatu hari nanti,” katanya kepada mStar.

Meskipun berdepan kec4man, Elvina berkata dia berasa puas kerana bakatnya berjaya ditonjolkan dengan baik menerusi drama tersebut.

“Sebenarnya saya gembira dan berterima kasih kepada pengarah kerana bagi saya peluang bawa watak ini. Ini antara drama yang paling memberi impak besar dalam kerjaya saya,” katanya.

Elvina mendirikan rumah tangga dengan Datuk Mohd Haniff Borhan pada Mac 2018 dan dikurniakan seorang cahaya mata lelaki bernama Karl Mateen kini berusia tiga tahun.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : Rotikaya

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*