Sanggup bu4ng kucing jiran, wanita mer4ung syukur jumpa balik bikin warganet juga nangis

Buat sesiapa sahaja yang merupakan pencinta kucing pastinya akan cukup merasa sediih apabila kehiilangan kucing kesayangan mereka apatah lagi jika sudah dibela dari kecil.

Walau bagaimanapun, tidak disangka-sangka begitulah yang dialami seorang wanita apabila dia kehiilangan kucing kesayangan bahkan sudah menganggap si comel itu sebagai anak yang dipanggil adik.

Pemilik kucing itu menerusi aplikasi TikTok bernama Dlailabridal berkongsikan kisah itu kepada semua apabila dia kehilangan kucingnya berwarna Oren akibat dibuang oleh jirannya.

@dlailabridalMaafkan ibu sayang ?#pencintakucingkampung #fyp #fypシ♬ Abadi selamanya – Sayang?

Menurut pengguna aplikasi TikTok terbabit bahawa kucing miliknya itu dibu4ng jiran dan menerusi viideo seterusnya ini pula menceritakan kisah yang terjadi apabila kucingnya itu akhirnya ditemui dikawasan yang agak sunyi dan kelihatan dia cuba mendapatkan kembali kucing itu disebalik pagar.

Dia yang akhirnya dapat berjumpa dengan kucing bernama adik itu mengundang sebakk ramai apabila melihat pemiliknya tidak dapat menahan daripada mengeluarkan air mata kerana terlalu riindu dan berasa sediih dengan nasib yang menimpa kucingnya.

@dlailabridalDia nyawaku tempatku mencurah kasih- ‘adik’ #pencintakucingkampung #fypシ #fyp #catlover♬ original sound – dlailabridal8

Perkongsian pengguna TikTok itu bagaimanapun dib4njiri k0men warganet yang faham dengan keadaan dialami wanita terbabit yang sesiapa sahaja akan merasa sedih kerana berpiisah dengan kucing kesayangan.

“Pencinta kucing tersangatlah faham”

Kucing dibuangKucing dibuangKucing dibuang

“Sama sangat macam kucing saya…”

Screenshot_344

“Ok n4ngis jugak… Alhamdulillah jumpa”

Screenshot_345

SumberDlailabridal

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*