“Anak dan isteri kedua2nya selamat..”, Fakhrul Unic selamat timang anak lelaki seberat 3.66kg!

Semalam, Fakhrul Unic telah berkongsi berita gembira apabila isterinya telah selamat melahirkan seorang cahaya mata lelaki.

Bayi yang seberat 3.66 kg itu telah selamat dilahirkan di Hospital Sungai Buloh dan Fakhrul memaklumkan kedua isteri dan anak berada dalam keadaan yang baik.

“2/12/2019 jam 3.10 pm, Alhamdulillah kakak pada adik ipar sy iaitu isteri sy telah selamat melahirkan baby boy ???? 3.66 kg..sado bukan ????? .
Sila save date tu, sbb baby nak hadiah banyak2. .
.
Anak dan isteri kedua2nya selamat. Tq doktor dan nurse hospital sungai buloh..Tq ats doa semua. .
.
.
رَبِّ هَبْ لِى مِنَ الصَّالِحِينَ
.
“Wahai Tuhanku, kurniakan padaku anak dari kalangan orang-orang yang solih” (as-soffaat : 100)
.
.
#adikmuqriwaffa #newborn #alhamdulillah“, tulisnya.

 

 

 

View this post on Instagram

 

jari sapa lagi runcing? ???? morning..baby ckp tq semua doa kt dia. kalo takde apa, baby bleh balik kot rini insyaallah. . . وَوَصَّيْنَا الإنْسَانَ بِوَالِدَيْهِ إِحْسَانًا حَمَلَتْهُ أُمُّهُ كُرْهًا وَوَضَعَتْهُ كُرْهًا وَحَمْلُهُ وَفِصَالُهُ ثَلاثُونَ شَهْرًا حَتَّى إِذَا بَلَغَ أَشُدَّهُ وَبَلَغَ أَرْبَعِينَ سَنَةً قَالَ رَبِّ أَوْزِعْنِي أَنْ أَشْكُرَ نِعْمَتَكَ الَّتِي أَنْعَمْتَ عَلَيَّ وَعَلَى وَالِدَيَّ وَأَنْ أَعْمَلَ صَالِحًا تَرْضَاهُ وَأَصْلِحْ لِي فِي ذُرِّيَّتِي إِنِّي تُبْتُ إِلَيْكَ وَإِنِّي مِنَ الْمُسْلِمِينَ (١٥) . . “Dan Kami perintahkan kepada manusia agar berbuat baik kepada kedua orang tuanya, ibunya mengandungnya dengan susah payah, dan melahirkannya dengan susah payah (pula). Masa mengandung sampai bercerai susu selama tiga puluh bulan, sehingga apabila dia (anak itu) telah dewasa dan umurnya mencapai empat puluh tahun, ia berdoa, “Ya Tuhanku, berilah aku petunjuk agar aku dapat mensyukuri nikmat-Mu yang telah Engkau limpahkan kepadaku dan kepada kedua orang tuaku dan agar aku dapat berbuat kebajikan yang Engkau redhai, dan berilah aku kebaikan yang akan mengalir sampai kepada anak cucuku. Sungguh, aku bertobat kepada Engkau, dan sungguh, aku termasuk orang muslim.” (Surah Al-Ahqaf : 15)

A post shared by Fakhrul Radhi (@fakhrulunic) on

Melihat di ruangan komen, peminat serta rakan artis tidak melepaskan peluang untuk mengucapkan tahniah kepadnya.

Sumber: Instagram Fakhrul Unic

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*