“Suami pun dah tva…” Tak sampai setahun kahwin Sharifah Sakinah buat pengakuan ini, pendedahannya raih perhatian peminat- Lubuk Viral

Umvm men.getahui, pelak0n berbakat besar, Sharifah Sakinah mendiri kan rumah tangga kedua.nya bersama jejaka Sw3den iaitu Michael.Hansen.

Terbaharu, pelak0n berusia 33 tahun itu mendedahkan mereka ber.dua masih belum mempunyai perancangan untuk mendapat.kan cahaya mata dalam masa terdekat. Sakinah berkata, dia mengambil keputusan untuk tidak merancang h4mil lagi memandang.kan suaminya kini sudah tva.

Dan, jika dia ham1l sekali pun, besar kemungkinan ia akan menjejas.kan dirinya sediri kerana suka berada dekat dengan suami. “Secara l0gik.nya, tak ada perancangan lagi untuk anak baru.

Sebab saya ini jenis suka berada dengan suami. Kalau saya mengandung, saya nak anak dan suami sen.tiasa ada dekat saya. Jadi perkara itu saya tak b0leh dapat dalam kehidupan saya.”

“Saya mem.buat keputusan tak merancang untuk ham1l lagi. Suami pun dah tua, maksud.nya kalau umur dah 40 tahun ke atas tak nak anak masih kecil,” ujarnya.

Dalam masa sama, pelak0n drama berjudul Isteri.VS.Tunang mengatakan diri nya tidak pernah rasa tertekan lebih-lebih lagi masyarakat di sana tidak pernah ber tanya mengenai perihal zvriat seperti di sini.

“Orang di sana tak ma.cam kita. Mereka tak tanya pun bila nak dapat cucu. Di sana tak, tak ada tanya semua itu. Mereka macam biasa sahaja. Kadang kadang ber.cakap atau tidak,”jelas ibu kepada seorang anak perempuan, Anais Adha,5.

“Saya rasa perlu menikm4ti masa sekarang ini dan kurang.kan fikir masa depan dan masa lalu. Saya dah penat.”

“Walau pun saya ‘dr4ma’, tapi dalam kepala saya tak pun sebenar.nya. Kalau tak, saya layan netizen dan hidup menjadi sedih. Saya hanya mahu begitu dalam hidup. Saya bersyukur dengan apa yang saya ada sekarang walaupun jauh.” luahnya.

Selain itu, Sakinah menafikan d4kwaan ramai yang mengata.kan dirinya mengambil keputusan mengikut suaminya tinggal di Sweden bagi melari.kan diri daripada k3caman n3tizen Malaysia.

“Kalau kamu rasa netizen mem.beri masalah dalam hidup, jangan main m3dia s0sial. Bagi saya netizen tak beri langsung perkara itu. Kadang-kadang saya baca k0men yang melampau, tapi itu adalah risik0 kita. Kalau tak nak (kec4m), jangan p0st,” katanya lagi.

Sumber/ Kredit : HM

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://bartasangbad.site/