Kant0i Ramai Sk4ndal, Suami Cera1kan Isteri Masa H4mil 2 Bulan & Tudvh Bukan Anaknya – Lubuk Viral

Punya gha1rah nak surprisekan suami bila dah balik ke Malaysia, sekali surprise lain pula yang dia dapat.

Remvk hati seorang isteri yang sanggup ke luar negara untuk cari rezeki bila dapat tahu suaminya bersel1ngkuh dengan wanita lain, lebih tervk lagi, cara dia macam tak bersalah apa-apa.

Kisah ini mula dikongsikan oleh Adibatul Khadijah menerusi TikTok miliknya, dia bersikap terbuka kongsikan pengalaman pahitnya dalam hidupnya saat diceraikan suami ketika hamil 2 bulan.

Bercer4i lepas kantoi ramai sk4ndal

@adibatulkhadijahingatkan nak surprise dia kita yang kena kejutan orang ketiga.. dah lupa dah sakit hati tu cane.. just content.. ?♬ original sound – alyssa?

Video itu kemudiannya tular dan menarik perhatian netizen untuk terus berikan kata-kata semangat sebagai pemangkin untuk dirinya kuat.

Disebabkan video itu viral juga, Adibatul telah ditemubual oleh mStar Online untuk menceritakan detik-detik hitam tersebut.

Adibatul atau lebih mesra disapa Adiba mula tahu dia sedang berbadan dua apabila waktu ‘datang bulan’ tak stabil, malah dia juga ada masalah tak suka bau makanan termasuklah nasi.

@adibatulkhadijah Reply to @jihagee_48 ♬ original sound – bukan bini orang

Nak dipendekkan cerita dia buat ujian kehamilan dan disahkan hamil. Namun begitu, dia yang masa itu berada di luar negara mahu memberikan kejvtan buat suaminya.

“Jadi saya ambil keputusan nak buat surprise dekat suami tentang berita gembira saya mengandung. Apabila sampai Malaysia, saya terus balik rumah dulu dekat Puchong. Suami ada dekat Bangsar masa tu.”

Semasa di rumah ada perkara yang tidak disangka-sangka berlaku apabila suaminya secara tidak sengaja menghubungi nombor telefonnya, bila dia angkat dia terdengar perbualan suami itu dalam loghat Sabah.

“Apabila angkat panggilan tu saya dengar suami tengah borak dengan perempuan lain cakap aku sayang kau. Saya hairan dengan situasi itu jadi saya putuskan talian dan telefon dia semula.”

“Lepas saya call semula dan tanya siapa yang dia panggil sayang tu, dia terkejvt. Dia pun terus datang kepada saya di rumah mak.”

@adibatulkhadijah Reply to @urrishh ♬ original sound – bukan bini orang

Waktu itulah suaminya berterus terang memberitahu perkara sebenar yang dia main kayu tiga. Menurut Adibah, bukan seorang dua, agak ramai.

“Jadi kami pun berpisah secara hitam putih pada 3 September 2018 di MAsjid Al-Ehsan Bandar Kinrara, Puchong.”

Tak nak mengaku kandungan anak sendiri

@adibatulkhadijah Reply to @i.meeraa ♬ original sound – bukan bini orang

Jelas Adiba lagi, sewaktu suaminya lafaz cer4i, suaminya itu dikatakan tidak mengaku bahawa anak dalam kandungan itu adalah miliknya.

Katanya, sepanjang 4 tahun mereka mendirikan rumah tangga, dia sudah lama dapat rasakan yang suaminya pada waktu itu (awal 2017) curang, tapi persoalan itu tak terjawab.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Lobak Merah