Pasangan Kekasih Berbeza Bahasa Dan Budaya. Tapi Cara Mereka Bercakap Tarik Perhatian Ramai- Lubuk Viral

Menyukai atau mencintai seseorang pastinya berlaku secara semula jadi tanpa alasan yang munasabah. Malah dengan siapa dan macam mana boleh berlaku juga tidak diketahui.

Walau bagaimanapun, pastinya agak sukar untuk saling berkomunikasi sekiranya pasangan itu tidak dapat memahami bahasa kita dengan baik.

Pasangan berbeza bahasa.

Itulah yang terjadi pada pasangan Ind0n3sia dan Vietnam ini hingga menjadi perhatian ramai.Difahamkan Y0uTuber dari Ind0n3sia dikenali sebagai Vidhli ini tidak menggunakan bahasa yang sama untuk berbual dengannya pasangannya.

Namun, pasangan ini menggunakan cara unik untuk saling berbual iaitu dengan menggunakan G0ogle Translate untuk mereka terus memahami antara satu sama lain.

Perkara itu ditujukkan di dalam video yang dimuat naik di channel Y0uTube, dimana Vidhli dikatakan telah menjatuhkan telefon bimbit lelaki berkenaan hingga kamera telefon tersebut pecah.

Sukar memahami apa yang dikatakan antara satu sama lain, pasangan ini memilih menggunakan GoogleTranslate untuk meluahkan apa yang ingin dikatakan.

Disangka akan dimar4hi kerana meros4kkan telefon bimbit pasangannya, namun lelaki berkenaan memilih untuk beli baru berbanding terus bertengk4r dengan kekasihnya.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

SUMBER:Vidhi Offical/Saridewi2001/Redaksi