“dia memang pandai menari pon” Zizan Tunjuk Cara Tarian Baru , Tarian Apa Tu Zizan ?

Zizan Razak ataupun nama sebenarnya Muhammad Razizan bin Abdul Razak merupakan seorang pelakon dan pelawak terkenak di tanah air kita. Beliau sering tampil dengan lawak jenaka yang tersendiri sehingga mampu membuat orang tidak berhenti gelak.

Beliau mula membina nama dalam bidang industri komedi tanah air dengan menyertai pertandingan Raja Lawak musim pertama. Daripada pertandingan tersebut, beliau berjaya membawa pulang tempat kedua sekaligus dapat membuat dirinya dikenali ramai dalam bidang komedi tanah air.

Seperti sedia maklum, Zizan bukan sahaja seorang pelawak malah beliau juga seorang pelakon. Tak cukup dengan berlakon beliau pernah menjadi ‘tv host‘. Bakat yang dimilikinya membuat ramai peminat tidak cemu untuk melihat beliau dan melayan lawak jenakanya.

Untuk pengetahuan, pengikutnya di laman Instagram merupakan salah seorang diantara rakan artis yang mempunyai bilangan pengikut yang ramai. Dengan bilangan pengikut seramai 7.9 juta itu, rata rata di antara pengikutnya itu ialah peminatnya tersendiri. Difahamkan, beliau mempunyai fans yang tersendiri yang mana tidak berhenti untuk menyokongnya.

Gelagatnya secara spontan dengan menari ataupun mengusik sesiapa sahaja itu sering dilihat di mana-mana laman media sosial lantas mecuri tumpuan ramai. Gelagatanya tersebut tidak pernah menghamp4kan malah membuatkan beliau lebih disukai.

Baru-baru ini video yang dimuat naik oleh Elly Arifin itu telah mencvri perhatian ramai yang mana Zizan mengajar orang ramai untuk menari tarian ‘drum”

@elly_arifin Usia bukan penghalang ? @zizanrazak869 #AI5ya #viumalaysia #petravisionworks #fyp ♬ original sound – Elly Arifin

Ketika artikel ini ditulis, video yang dikongsikan Elly Arifin tersebut telah mendapat 173.8k tontonan,6.2k likes, dan pelbagai komen dari warganet yang rata-rata terhibur dengan komen yang diberikan oleh Aeril Zafrel.

Antara komen dari netizen :

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Tiktok

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*