“Awak Tuhan Ke?”- Dikrítik Suka Tunjuk Pυnggvηg, Sekali KilaFairy Tampil Bersuαra!- Lubuk Viral

Sebelum ini, pelakon jelita Kila Fairy menjadi bualan han.gat netizen selepas memuat naik beberapa hantaran di laman Instagram memaparkan penampilannya ketika menghadiri anugerah The 100 Most Influential Young Entrepreneurs 2022.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kilafairy (@kilafairyofficial)

Menerusi hantaran tersebut, Kila atau nama sebenarnya Syakila Nisa binti Jahangir Khan dilihat mengayakan gaun berwarna hitam bersama hiasan rantai perak dileher dan gincu bibir berwarna merah.

   

Bagaimanapun, penampilan pelakon berusia 30 tahun itu telah mendapat res.pon nega.tif daripada orang ramai yang rata-ratanya men.dak.wa gaun tersebut terlalu ket.at sehingga me.nampak.kan bentuk punggung.

Malah, ga.un tersebut turut dikatakan tidak bersesuai dengan imej Kila yang kini sudah bertudung dan mendoakan agar dia terus istiqamah dalam penghij.rahan.

Bukan itu sahaja, ada juga segelintir netizen yang mendakwa Kila sememangnya gemar menayang punggung dari sebelum dia berhijrah dan memakai hijab.

Tampil membalas dakwaan, Kila meminta netizen yang tidak menggemari penampilannya untuk berhenti mengikutinya di laman media sosial.

Tak suka tolong unfollow. Hanya Allah yang tahu perjalanan saya. Adakah awak tuhan? Tidak? Jadi selamat tinggal.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: beautifulnara