Pelanggan kecew4 ada yang potong ‘Q’, sekali ini tindakan isteri Syahmi Sazli – Lubuk Viral

Baru-baru ini isteri kepada Youtuber dan pengarah tersohor, Syahmi Sazli yang dikenali sebagai Anissa Faizul menarik tumpuan ramai di media sosial apabila pembukaan kedainya, Beli Dessert berhasil mendapat sambutan luar biasa.

Tambahan pula ia juga disertakan dengan Crepe tersohor yang diusahakan oleh Kieda atau nama sebenarnya, Siti Nur Khalieda Yusra yang dihantar khas ke Kelantan dan membuatkan juga ramai sanggup beratur panjang di kedai isteri Syahmi Sazli ini.

@anissafaizul_

Esok tuuuu sak lalai, ado pulak suasano crepe @KiedAmy di Beli Dessert. Buka pukul 12 tengahari sampai 6 petang. #anissafaizul #belidessert #dessert #fyp #kiedacrepe #kiedacrepehqpenang #syahmisazli

♬ original sound – Anissa Faizul – Anissa Faizul

Walau bagaimanapun, Anissa Faizul kelmarin pula telah menambah pelbagai jenis dessert termasuklah Crepe daripada pengusaha tersohor tersebut. Anissa Faizul juga berkongsikan suasana meriah apabila kedainya itu menerima sambutan luar biasa sehingga begitu ramai pelanggan beratur menunggu giliran untuk membeli.

Pun begitu, ternyata satu perkongsian oleh pelanggan turut mencuri tumpuan apabila dirinya kecewa disebabkan sikap potong Q yang mana ujar individu berkenaan, dirinya terkejut apabila dari beratur depan panas-panas namun akhirnya semakin kebelakang disebabkan ramai yang datang tiba-tiba cop barisan.

@_semaajer

Kalau korang sakit hati tak dia sedap sedap cop tempat pi duduk dlm econ kereta?? @Anissa Faizul @Syahmi Sazli

♬ bunyi asal – Kenji – Kenji

“Kalau korang sakit hati tak dia sedap sedap cop tempat pi duduk dalam econ kereta?,” tulisnya pula di muat naik tersebut yang mana perkara itu turut mendapat perhatian Anissa Faizul sendiri untuk meminta maaf dan akan lebih berwaspada lain kali.

“Ala sorry…”

Nissa

“Hahahaha kedai Kida berani buat siap la”

IMG_20221016_082635

“Tadi memang ada yang potong Q…”

ANissaIMG_20221016_082927

“Ambik number la…”

IMG_20221016_083004

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber :  https://himpunanceritalawak.com/