”Macam Mana Saya Nak Sembuh, Sekotak Ub4t RMl6O”, – Puteri Balqis Ded4h Apa Yang Terp4ksa Lakvkan Untuk Teruskan Hidvp – Lubuk Viral

“Saya kehiIangan siapa diri ini. Bertahan daripada memikirkan masa silam dan bangun tidur dalam keadaan bergetar-getar.”Demikian pengakuan pelakon Puteri Balqis yang kini terpaksa mendapatkan kavnseling daripada pakar psiklatri bagi bagi merawat masaIah g4ngguan em0si yang sedang dihidapinya.

Balqis atau nama sebenarnya, Puteri Balqis Azizi, 15, bagaimanapun berkata, ubat-ubatan hanya mampu menenangkan dirinya kurang daripada lapan jam selepas diambil, sebelum kembali berasa kosong.“Jumpa pakar psiklatri lagi. Ubat-ubatan ini membuatkan saya gembira (tenang) hanya untuk kurang daripada lapan jam.

“Selepas tempoh itu, semuanya kembali menjadi kabur dan saya jadi ‘kosong’ lagi. Saya dah hiIang siapa diri saya,” katanya menerusi satu entri dalam Instagram.Pelakon remaja yang pernah dinobatkan sebagai Pelakon Wanita Terbaik dan Pelakon Wanita Terbaik Drama Anugerah Televisyen Asia 2014 menzahirkan keluhan apabila harga preskrlpsi ubat diambilnya sangat mahal.

“Orang tanya saya, ‘macam mana saya sembuh daripada depr3si?’. Jawapan saya, (rawatan) depresi atau kemurvngan sangat mahal.“RM160 untuk sekotak ubat sebelum diskaun. Saya jadi bertambah murvng memikirkan tentang harganya,” coretnya menerusi Instastory.Terdahulu, Balqis menerusi satu temu bual dalam laman perkongsian video, YouTube membuat pended4han tergempar pernah melalui g4ngguan seksval dan pengab4ian daripada bapa kandungnya sendiri ketika kecil.

Menerusi temu bual tersebut, Balqis atau mesra disapa sebagai Aqish mend4kwa pengalaman pahit tersebut telah memberi kesan kepada em0si dan pembentukan dirinya saat meningkat remaja.Selain Aqish sendiri ada membuat lap0ran polis, susulan pendedahan tersebut juga, svspek telah dit4han rem4n untuk sias4tan lanjut

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/