[VIDEO] “Saya Takkan Berm4du” – Akhirnya Puteri Sarah Buat Keputusan Ini- Lubuk Viral

Pelakon Puteri Sarah menafikan watak Bibi yang dijayakan menerusi teater Maduku Terpaling Kalut mempunyai kaitan dengan situasi rumah tangganya

Sarah berkata, watak Bibi yang dimadukan oleh suaminya, Selamat hanyalah sekadar watak dalam naskhah teater semata-mata dan ia tidak akan menjadi realiti dalam kehidupan yang nyata.

“Watak Bibi yang saya jayakan tiada kaitan dengan situasi rumah tangga saya sekarang ini. Ia merupakan watak untuk jalan cerita bagi teater Maduku Terpaling Kalut.

“Dan ia (situasi dimadukan) tidak belum lagi dan tidak akan terjadi pada diri saya,” katanya kepada Gempak.

Sarah berkata demikian usai pementasan pertama teater berkenaan yang diadakan di PJPac, Petaling Jaya, semalam.

Menerusi pementasan berkenaan, Puteri Sarah dilihat berhaya meluahkan em0si ketika berlakon di atas pentas, sungguhpun ia merupakan pengalaman pertama bergelar pelakon teater.

“Selama ini orang selalu cakap yang saya ni cantik tapi berlakon okey okey je. Jadi memang saya nak berikan yang terbaik. Saya mahu buktikan yang saya ni boleh berlakon.

“Kalau bercakap tentang emosi pula, saya memang berikan all out semasa pementasan berlangsung. Bagaimanapun, saya hanya lakonkan watak Bibi. Kalau watak Puteri Sarah yang sebenar, dia lain.

“Kalau Puteri Sarah, dia buat apa yang dilakukan sekarang, dia guna platform yang betul dan saluran mahk4mah,” katanya lagi.

“Saya nak bagi yang terbaik. Selama ini orang cakap saya cantik tapi lakonan ‘okay okay saja’. Bagi saya tak. Saya nak buktikan kepada semua yang saya boleh berlakon. Insya-Allah saya sudah buktikan.

“Kalau dari segi emosi pula, saya memang ‘all out’ dan lepas geram. Tapi itu adalah watak Bibi. Kalau Puteri Sarah sebenar lain. Puteri Sarah dia buat apa yang dia buat sekarang yang mana bertindak dengan bijak dan menggunakan platform betul dengan saluran mahk4mah,” katanya.

Terdahulu, situasi rumah tangga yang dibina bersama suami yang juga pengarah Syamsul Yusof didakwa bermasalah ekoran kehadiran orang ketiga.

Selain Puteri Sarah, teater terbitan Shawn Amer itu turut menampilkan barisan pelakon lain seperti Azrel Ismail, Anna Jobling, Syafiq Naser, Aya Amiruddin dan Curly Joe.

Teater Maduku Terpaling Kalut dipentaskan hingga 2 Oktober ini.

Kredit foto: Bangsawan Pictures

Puteri Sarah ‘enjoy’ sibukkan diri dengan bekerja, seronok tengok Syamsul luang masa bersama anak-anak

PELAKON Puteri Sarah Liyana enggan mendedahkan perkembangan kes mahk4mah membabitkan orang ketiga yang didakwa mengg4nggu hubungan rumah tangganya dengan suami, Syamsul Yusof.

Kata Sarah atau nama sebenarnya Puteri Sarah Liyana Megat, 37, dia hanya akan berkongsi perkembangan terkini termasuklah tarikh perbicaraan menerusi media sosialnya selepas mendapat kebenaran daripada peguam.

“Perkembangan terkini Alhamdulilah semuanya berjalan dengan lancar dan saya tahu ramai yang bertanyakan mengenai kes ini.

“Tarikh perbicaraan pun sudah dapat cuma saya belum boleh dedahkan buat masa ini kena tanya pihak peguam dahulu dan sekiranya okay… saya akan umum menerusi media sosial,” kata Puteri Sarah kepada mStar.

VIDEO :

Sumber/Kredit : mStar, GEMPAK

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://bartasangbad.site/