“Dia dh dedᾰhkan kpd..”- Idris Khan & Amelia Ke Mahkᾰmah November Nanti. Ini Puncanya Yg Ramai Tk Tahu! – Lubuk Viral

Pelakon terkenal, Idris Khan dan Amelia Henderson bakal dihadapkan ke mahk.amah bagi sebutan k.es membabitkan penggambaran drama Sekali Lagi Cinta Kembali terbitan A Aida Production.

Idris memberitahu dia sebenarnya terbuka untuk berbincang dengan penerbit iaitu Datuk A Aida secara baik, tetapi pihak penerbit mahu membawa perkara itu ke mahk.amah.

“Dia dah dedahkan kepada masyarakat, jadi kami kenalah pertahankan hak di m.ahkam.ah,” katanya.

Diso.al mengenai hubungannya dengan Datuk A Aida, Idris berkata ia tetap berjalan seperti biasa.

“Saya okey saja dan kami tak ber.mu.suh pun. Saya bukan jenis cari pasal. Kalau orang buat saya, takkan nak duduk diam? Nak pula dia buat secara terb.uka. Alhamdulillah, apa yang berlaku tidak mempengaruhi penggiat industri hiburan yang tetap menyokong saya.

“Semua peringkat menyokong saya. Mereka kenal saya lebih dari apa yang dicanangkan. Saya tak fikir nak bergaduh dan senang buat kerja sendiri. Namun apa yang datang kenalah tempuh,” katanya.

Terdahulu, A Aida memf.ailkan saman terhadap Idris dan Amelia kerana di.dak.wa melan.ggar kon.trak penggambaran drama Sekali Lagi Cinta Kembali yang kini sedang ditayangkan di Slot Akasia TV3, setiap Isnin hingga Jumaat, jam 7.00 malam .

Sekali Lagi Cinta Kembali yang bersiaran sejak 13 September lalu menampilkan Aniq Suhair, Siti Khadijah Halim, Zaki Azeman, Syamim Farid dan ramai lagi.

Sumber: Harian Metro

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: xtra, IG