“Hamba Kau Ke” – Suruh Hulur Dan Buka Air, Netizen Pertikai Fungsi Usahawan Upah ‘Bodyguard’ – Lubuk Viral

Tidak dapat dinafikan, kebanyakkan usahawan akan membawa pengawal peribadi ke setiap lokasi yang dikunjungi untuk melindungi mereka serta keluarga daripada mana-mana ancam4n.

Usahawan muda produk minuman kesihatan berasal dari Kelantan ini juga tidak terkecuali dari menggunakan beberapa pengawal peribadi ketika keluar dari rumah.

Bagaimanapun, melalui video baru-baru ini yang memaparkan dirinya sedang duduk di sebuah kerusi sambil meminta salah seorang ‘bodyguard’ memberinya air telah menarik perhatian ramai untuk meninggalkan pelbagai reaksi.

@ayunieso24

Cuba teka best ke tak best ??

♬ original sound – 『??????•ツM??????』 – Mal_vin.w

Kebanyakkan netizen berasa pelik dan menyoal fungsi sebenar usahawan berkenaan mengambil pengawal peribadi untuk bekerja dengan dia kerana apa yang dipaparkan tidak seperti kerja yang sepatutnya dilakukan oleh pengawal tersebut.

Netizen merasakan fungsi wanita berkenaan mengambil pengawal peribadi itu bekerja bukanlah untuk menjaga keselamatan diri, tetapi menjadi ‘bibik’ peribadinya.

komen netizen

komen netizen

Sebelum ini, usahawan yang dikenali sebagai Ayunie itu teruk dikecam netizen kerana memperlekehkan penduduk pulau Langkawi tidak pernah melihat kereta mewah Lamborghini semasa pergi bercuti di pulau tersebut bersama rakannya.

founder nak minyak mahal di Langkawi

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://beautifulnara.com/