“Betoi2 sama”- Akhirnya jumpa, netizen keliru mana satu Fazura & ‘kembar’ – Lubuk Viral

Apabila kita terjumpa dengan seseorang yang mempunyai iras dengan insan dikenali kita, tentu kita akan merasa terkejut dan teruja manakala baru-baru ini pula, seorang wanita viral di media sosial selepas wajahnya itu membuatkan ada yang tertukar dirinya dengan pelakon jelita, Fazura.

Tentu ramai yang masih ingat dengan wanita jelita ini dimana dirinya mendapat perhatian oleh media tempatan selepas viral kerana mempunyai iras dengan selebriti terkenal, Fazura sehinggakan dia digelar sebagai ‘kembar’ Fazura.

@officialellefara

Replying to @JANAHH

♬ original sound – Elle & Zack Ribeye Steak – Elle Fara

Wanita ‘kembar’ Fazura yang dikenali sebagai Ellya Farahanny Ridzuan itu bagaimanapun sekali lagi menjadi tumpuan warganet dan peminat Fazura apabila dia dilihat berjumpa dengan selebriti jelita tersebut di Konsert Faztival Fazura yang berlangsung baru-baru ini.

Gelagat Fazura dan ‘kembar’ berjumpa ini turut menjadi perbualan warganet yang mana ada juga merasa teruja dengan pertemuan mereka itu apatah lagi Fazura dilihat sangat sporting dengan memeluknya disamping sempat mengambil kenangan bersama di situ.

@officialellefara

Still cannot move on ????❤️❤️ Thank you Kak Faz @Fazura you’re so kind to me & such an angel!

♬ original sound – Elle Fara – Elle Fara

“Still cannot move on. Thank you Kak Faz, you’re so kind to me and such an angel,” ujarnya pula diruangan akaun TikTok bernama @officialellefara yang mana netizen juga hadir dengan pantas meninggalkan ratusan reaksi kepada dua wanita jelita tersebut.

“Serupa betul dah macam kembar”

Fazura

“Wah akhirnya…”

Fazura

“Kembar terpisah ke ni…”

“Alaa comel dedua…”

Fazura

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: HCL