“Kak Elizad, Kesi4n… Takde Anak.. “Siti Elizad Diperl1 Tiada Anak 0leh Pendengar? Sekali Ini Respon Elizad Und4ng Seb4k… – Lubuk Viral

Umum mengetahui pelakon dan penyampai radio Sinar FM, Siti Elizad tidak berputus asa menunggu kehadiran zvriat sehingga menjalani rawatan kesubvran In vitro fertilisation (IVF).Baru-baru ini, tular satu video di aplikasi TikTok berhubung seorang pemanggil radio wanita yang did4kwa telah mem3rli pelakon berusia 38 tahun itu mengenai soal cahaya mata.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ELIZAD SHARIFUDDIN (@elizadsharifuddin)

Pengguna akaun TikTok, @eikazahalia berkongsi video itu daripada rakaman papan pemuka (dashcam) kereta miliknya yang mendengarkan perbualan individu tersebut bersama ElizadMenerusi rakaman berdurasi seminit itu, kedengaran pemanggil berkenaan meluahkan rasa rindu terhadap Elizad sebelum secara tiba-tiba berbual tentang cahaya mata.

“Nak ambil gambar (dengan Elizad).. Kak Elizad, kes1an.. takpe ramai orang takde anak,” katanya dengan nada seolah-olah berbunyi sindiran.Tidak cepat mel4tah, pelakon drama Hati Yang Dikhian4ti hanya mengiyakan sebelum memberi laluan kepada pemanggil terbabit untuk meninggalkan ucapan dipercayai ketika segmen petang Duo SINAR

Berikutan itu, rata-rata netizen mend4kwa pemanggil bernama Shima itu sengaja menyentuh soal zvriat sekali gus menimbulkan kem4rahan orang ramai.Meninjau di ruangan komen, ramai turut tidak berpuas hati dengan menyifattkan pemanggil tersebut tidak sensitif selain meminta dia memohon maaf kepada Elizad.

Terdahulu, Elizad mengumumkan dirinya berundur dari segmen petang yang dikendalikan bersama Hefny Sahad bagi menjayakan Pagi Di Sinar bersama Jep, Rahim dan Angah.Untuk rekod, Elizad atau nama penuhnya Siti Elizad Mohd Sharifuddin berkahwin dengan Shamsul Baharin Abdul Rahman yang juga dvda anak dua pada 11 Januari 2015.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://www.mediakita.dnq.news/