Akhirnya Tidak Berdiam, lndividu lni ded4h lra Kazar Dah Kawin, lni Rekod Perubatan Dia – Lubuk Viral

Baru-baru ini, satu video yang dimuat naik oleh seorang individu di TikTok ini telah membuatkan ramai terk3du apabila dia mendedahkan mesej peribadinya bersama gadis penuh kontr0versi iaitu Ira Kazar.

Di dalam video terbabit, individu terbabit mendakwa rekod perubatan Ira menunjukkan gadis itu seseorang yang aktif dalam melakukan hubungan dengan orang yang sama.

Dalam pada itu, individu itu turut berharap agar Ira serta lelaki berkenaan sudah berkahwin dan bukannya menjalinkan hubungan tidak sah.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen meluahkan rasa terkejut apabila melihat video terbabit dan meminta agar individu itu tidak sewenang-wenangnya menyebarkan satu berita tanpa bukti kerana tudvhan yang dilakukan boleh dikatakan agak berat.

Tambahan pula, rekod perubatan pesakit bukanlah satu perkara yang mudah untuk diboc0rkan begitu saja.

Dakwaan yang dilakukan belum dapat dipastikan sejauh mana kesahihannya dan barangkali sedar video itu mendapat perhatian, individu itu telah memadam video berkenaan di halaman TikToknya.

Dalam pada itu, individu tersebut berharap agar ‘lelaki’ yang melakukan ‘hubungan’ dengan Ira bukanlah seperti yang seseorang yang telah berkahwin seperti pengarah tersohor

Pun begitu, individu tersebut berharap agar Ira Kazar dan pasangannya sudah menjalinkan ikatan yang sah untuk mengelakkan berlakunya sebarang fltn4h.

Selain itu, individu berkenaan memberitahu rekod perubatan pesaklt bukanlah satu perkara yang mudah untuk diboc0rkan begitu saja.

Pun begitu, individu tidak dikenali itu mengatakan dia belum dapat memastikan sejauh mana kesahihan informasi tersebut dan kebarangkalian cuma mahu mendapatkan perhatian ramai.

Terdahulu, pelakon Puteri Sarah Liyana mendakwa rumah tangganya bersama Syamsul Yusof diganggu oleh orang ketiga iaitu Ira Kazar.

Malah, aktres tersebut telahpun memfailkan saman di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur dan dua aduan di Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) berhubung ganggvan serta pemer4san yang diterimanya daripada Ira Kazar.

“Jgn SaIah Orang,” Takvt Ramai KeIiru, Ira Kazar k0ngsi sesuatu

Pelakon Ira Kazar menjelaskan dia hanya mempunyai satu sahaja akaun Tik Tik, @irakazar. Ira yang juga anak kepada pelakon popular, Kazar Saisi bagaimanpun turut mengakui dia tidak begitu aktif memuat naik perkembangan menerusi aplikasi sosial itu.

“Ayy guys! This is my one & only TikT0k account. Yang lain semua definitely not mine. Jangan salah

orang kay”

“Yes memang tak active pun sebab I pemalas so I malas update lol,” terang Ira menerusi Insta Stories, pada Rabu.

Faghirah Fatini Kazaruddin tldak boleh ganggu puteri sarah arahan mahkamah

Wanita yang did4kwa kekasih kepada pengarah dan pelakon Syamsul Yusof, lraKazar perlu memasukkan pembelaannya dalam sam4n yang dikemukakan pelakon Puteri Sarah dalam tempoh sebulan.

Perkara itu dimaklumkan peguam Datuk Akberdin Abdul Kader, yang mewakili Puteri Sarah, selaku plaintif selepas pengurusan k,es di hadapan Hakim Mahkamah Sesyen, Rofiah Mohamad pada Isnin.

“Mahkamah sudah arahkan pihak defendan (lra Kazar) untuk memasukkan pembel4an dalam masa satu bulan.”

“Jika perlu jawab kita (plaintif) akan jawab, jika tidak mahkamah akan tetapkan tarikh bicara,” katanya ketika ditemui di Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur pada Isnin.

Menurutnya lagi, mahkamah kemudian menetapkan 23 Ogos ini untuk pengurusan k,es seterusnya. Dalam pada itu, peguam itu juga memaklumkan mahkamah turut mengekalkan perintah int3rim injuksi.

Antaranya defendan diperintah berhenti mengeluarkan, menyebark4n dan menghantar sebarang kenyataan atau apa sahaja bentuk gangguan terhadap Puteri Sarah dalam media sosial sehingga k,es perbicara4n penuh.

“Pihak defendan tidak membantah dan perintah int3rim injuksi itu dikekalkan mahkamah,” katanya. Sebelum ini plaintif telah mendapatkan perintah interim injuksi tersebut.

Permohonan itu telah dihantar kepada defendan pada 28 Jun lalu dan telah diterimanya. Sementara itu ketika ditanya, sama ada kes sam4n ini berkemungkinan akan diselesaikan secara baik, peguam berkata setakat ini kedua-dua pihak belum lagi ke arah itu.

“Sekiranya ada inisiatif (selesai cara baik) kita tengok dulu. “Kita bukan arr0gant, jadi asalkan tawaran itu logikal kita akan pertimbangkan selepas mendapat arahan anak guam (Puteri Sarah),” jelasnya.

Selain Akberdin, peguam plaintif yang turut hadir dalam pengurusan kes itu ialah Siti Natasha Basheer Hassan dan Ummi Kartini Abdul Latiff. Bagaimanapun dalam prosiding hari ini Puteri Sarah dan lra tidak hadir, hanya mewakilkan peguam masing-masing.

Sementara itu, peguam Ammar Ghalip yang mewakili Ira Kazar atau nama sebenarnya Faghirah Fatini Kazaruddin ketika dihubungi turut mengesahkan pihaknya perlu memasukkan pembel4an dalam tempoh sebulan sebelum atau pada 4 Ogos ini.

“Soya sudah memasukkan dan menyerahkan kehadiran kepada plaintif dan hari ini mahkamah mengesahkan defendan (anak guam) telah melantik peguam dan kehadiran dimasukkan pada ]umaat lalu,” kata Ammar.

Sumber: beautifulnara/achikdia.com

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : https://www.dnq.pw/