Mengaku Sudah Kurang Kepada Dunia Lakonan, Ini Respon Net1zen Apabila Izreen Azminda Bersuara – Lubuk Viral

Baru-baru ini, pelakon Izreen Azminda ada membuat pengakuan bahawa dia sekarang lebih fokus kepada dunia keusahawanan daripada dunia seni lakon.

Enggan Terlalu Fokus Bidang Lakonan

via TV3

Menurut Utusan Malaysia, Izreen sekarang enggan lagi terlalu memfokus kepada dunia seni lakon meski mengaku masih ada tawaran yang datang padanya.

Fokus utamanya sekarang adalah pada dunia keusahawanan. Baginya, walaupun sudah tidak berlakon sangat sekarang, tetapi dia masih gembira kerana mempunyai perniagaan sendiri.

“Berlakon Bukan Sampai Bila Bila Di Atas”

via Sinar Kini

Menurut Izreen juga, baginya dengan berniaga dia lebih mendapat pulangan kewangan yang lebih berbanding daripada dunia lakonan.

Tambahnya, jikalau terlibat dalam dunia lakonan, bukan selamanya akan berada diatas dan setaip pelakon akan ada fasa naik dan fasa jatvh.

Mendapat Respon Netizen

via Facebook Utusan Malaysia

Perkongsian tersebut telah dikongsikan di Facebook milik Utusan Malaysia. Melihat diruangan komen, ramai netizen yang memberikan respon terhadap perkongsian tersebut.

sudahlah kau. jgn kau nk meraih simp4ti. dasr peny0ndol

Dah tahu tak laku laki org keb4s tak pyah lah berlakon

Dahlah per4mpas. Jaga je laki tu

Namun dalam banyak-banyak komen neg4tif ada segelintir netizen yang mengucapkan tahniah di atas kejayaan Izreen dalam menceburi bidang keusahawanan.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:Murai.my