Biarkan staff belanja guna kad, Hafiz Mahamad sempat ‘prank’ hiburkan ramai- Lubuk Viral

Sebut sahaja nama usahawan dan personaliti media sosial, Hafiz Mahamad ramai yang kenal dengan sikap humble dan baiknya terhadap sesiapa sahaja malah kepada staff ditempat kerja juga sering ditolong mencetuskan ramai memuji sikap majikan seperti dirinya itu.

Terbaharu pula, Hafiz Mahamad nampaknya mencuri tumpuan lagi apabila dia bertindak belanja beberapa staff yang akhirnya membuatkan mereka gembira. Mana tidaknya, Hafiz Mahamad tidak mengikut mereka berbelanja malah memberikan kepercayaan kepada staff untuk menggunakan kadnya

Melalui rakaman video yang dimuat naik ini dengan pantas menarik perhatian ramai kerana dalam pada Hafiz Mahamad membiarkan staff berbelanja di sebuah shopping mall, sempat juga mereka gelabah.

@hafizmahamadCuba lihat reaction semua staff. Happy sangat mereka dkt office baru ?♬ Tanpamu ( Akustik) – Amir Jahari

Ini kerana, Hafiz Mahamad sempat mengusik mereka yang lalunya mengundang tawa buat mereka yang dalam pada masa sama, hantaran video ini tular dengan meraih lebih 100,000 tanda suka selepas dikongsikan beberapa jam yang lalu.

Terbaharu pula, Hafiz Mahamad nampaknya mencuri tumpuan lagi apabila dia bertindak belanja beberapa staff yang akhirnya membuatkan mereka gembira. Mana tidaknya, Hafiz Mahamad tidak mengikut mereka berbelanja malah memberikan kepercayaan kepada staff untuk menggunakan kadnya

Melalui rakaman video yang dimuat naik ini dengan pantas menarik perhatian ramai kerana dalam pada Hafiz Mahamad membiarkan staff berbelanja di sebuah shopping mall, sempat juga mereka gelabah.

Ini kerana, Hafiz Mahamad sempat mengusik mereka yang lalunya mengundang tawa buat mereka yang dalam pada masa sama, hantaran video ini tular dengan meraih lebih 100,000 tanda suka selepas dikongsikan beberapa jam yang lalu.

 

Perkongsian Hafiz Mahamad dengan kapsyen, “Semalam belanja staff shopping, tapi terlalu awal mereka seronok,” itu rupa-rupanya sempat dia mengusik pekerja-pekerjanya yang sedang berbelanja itu namun sikap baik suami kepada Syafiqah Aina ini turut dipuji ramai diruangan komen.

Nanti dulu, anda juga pasti tidak ingin ketinggalan untuk membaca kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

Perkongsian Hafiz Mahamad dengan kapsyen, “Semalam belanja staff shopping, tapi terlalu awal mereka seronok,” itu rupa-rupanya sempat dia mengusik pekerja-pekerjanya yang sedang berbelanja itu namun sikap baik suami kepada Syafiqah Aina ini turut dipuji ramai diruangan komen.

“Bestnya dapat boss macam ni hm, nak jugak”

HafizIMG_20220715_141649

“Pandai pandailah hidup hahaha”

IMG_20220715_141704

“Hahaha suka tengok…”

HafizIMG_20220715_141734

“Bestnya dapat boss macam ni”

IMG_20220715_141744

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:HCL