Nikki Palikat ded4h sudah berc3rai dengan komposer Audi Mok ketika pand3mik, Ini pended4han dari Nikki – Lubuk Viral

Kuala Lumpur: TIADA angin, tiada ribut, akhirnya Penyanyi Nikki Palikat, 36, mended4hkan bahawa dia dan bekas suami iaitu komposer Audi Mok sudah sah bercer4i semasa tempoh pand3mik sebelum ini.

Nikki atau nama sebenarnya Nicolette Louisa Palikat dalam temubual bersama program Melodi di TV3 berkata, dia merahsiakan perkara itu daripada pengetahuan umum kerana memerlukan masa untuk diri sendiri sebelum berkongsi dengan peminatnya.

“Sebenarnya ya, saya dah bercer4i. Percerai4n ini berlaku ketika pand3mik. Pada waktu itu, kami mencapai kata sepakat, lebih baik macam ini saja (berpis4h).

“Kami teruskan sebagai kawan. Memang sekarang ini, hubungan kami lebih baik dari ketika berkahwin. Tapi, sebenarnya saya taknak lagi cerita benda ini sebab sangat menyakitkan,” katanya.

Sekarang ini, kami lebih baik sebagai kawan sahaja.

NIKKI PALIKAT

PENYANYI

Dalam pada itu, Nikki berkata, meskipun dia dan Audi bukan lagi pasangan suami-isteri namun hubungan mereka masih kekal baik sejak bercer4i.

Ditanya juga apakah percerai4n itu disebabkan kewujudan ‘orang ketiga’ dalam perkahwinan mereka, Nikki menafikanya. Jelasnya, mereka sebenarnya sudah tahu sejak dari dulu lagi memang tidak ‘match’.

Nikki juga berkata sewaktu mengalami kemurvngan, dia pernah berasa dirinya gag4l dalam semua segi. Katanya, sebab itu, dia nak cuba perbaiki perhubungan sebab taknak dilihat seorang yang gag4l dan juga seorang yang berputus asa demi anak.

Selain tu beliau turut tidak menafikan kegag4lan mempertahankan rumah tangga yang dibina selama 12 tahun itu turut membuatkan dia berasa tertekan.

“Selama ini saya pendam semua perkara kerana tidak mahu anak bersedih tetapi saya lega apabila dia terima dengan hati terbuka apabila dia mengetahui perkara sebenarnya,” katanya.
Nikki dan Audi berkahwin pada Jun 2009 di sebuah ger3ja di Petaling Jaya dan mereka dikurniakan seorang cahaya mata lelaki iaitu Liam yang kini berusia 12 tahun.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nikki Palikat (@nikkipalikat)

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Kosmo & Mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*