Bantu Pertahan Pengawal Keselamatan Ditind4s, Baru Sekarang Sharnaaz Ahmad Cerita Perkara Sebenar- Lubuk Viral

GENAP seminggu dibebaskan daripada tahanan rem4n, pelakon Sharnaaz Ahmad akhirnya tampil menjelaskan situasi sebenar berhubung isu dirinya did4kwa melakukan kekeras4n terhadap penghuni di sebuah kondominium di Segambut baru-baru ini.

Sharnaaz menegaskan dia yakin dirinya tidak pernah menumbvk, menc3kik, memij4k atau men3ndang perut individu berkenaan seperti did4kwa sebelum ini.

Sebaliknya kata aktor ini, dia hanya membantu meleraikan pergadvhan antara individu tersebut dengan pengawal keselamatan yang did4kwa melarang m4ngsa membawa masuk minyak masak.

“Saya turun dan melihat satu pergaduh4n sedang berlaku yang mana penghuni itu bert3ngkar kerana tidak dibenarkan membawa masuk minyak masak.

“Saya cuba mempertahankan pengawal keselamatan berkenaan kerana tidak boleh melihat orang ditind4s.

“Di sini saya menegaskan saya tidak memij4k atau menend4ng perut individu berkenaan ataupun menc3kik dan menumbvknya. Itu semua karut dan saya yakin saya tidak buat,” katanya.

Saya cuba mempertahankan pengawal keselamatan berkenaan kerana tidak boleh melihat orang ditind4s.

Sharnaaz berkata, buat masa ini hanya kenyataan secara ‘surface’ (dasar) boleh diberikan dan dia masih menunggu keputusan daripada pihak mahkamah.

Penjelasan ini juga katanya dibuat atas nasihat peguam dan pihak polis selepas genap seminggu dia dibebaskan daripada tahanan rem4n.

Pada 20 Jun lalu Sharnaaz dibebaskan daripada tahanan rem4n selama tiga hari selepas didakwa terlibat dalam insid3n kekec0han di sebuah kondominium di Segambut.

Sharnaaz bantu leraikan pergadvhan.

Dalam pada itu, pelakon berusia 36 tahun itu turut menyeru kepada orang ramai untuk tidak menghvkum atau mengh4kimi tanpa bukti kukuh.

“Saya bukan hendak cakap saya baik atau bagus, cuma apa yang saya ingin katakan di sini adalah jangan terus membuat konklusi apabila ada orang masuk rem4n.

“Pihak polis telah memberikan kerjasama dan begitu juga daripada saya. Semoga perkongsian ringkas dan padat ini dapat menjernihkan keadaan ini,” katanya.

kredit: mstar

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://limauasamboi.pw/