Siti Kasim Bid4s ‘Nasihat Baik’ PU, Neelofa Tampil Bersuara- Lubuk Viral

Bagi Neelofa, tidak menjadi kesalahan jika suaminya Haris Ismail atau PU Riz memberi peringatan sesuatu kebaikan terutama berhubung soal menjaga aur4t individu yang sudah meningg4l dunia.

Usahawan dan bekas pengacara itu turut mempersoalkan kewajaran peguam dan aktivis, Siti Kasim, membid4s nasihat yang disampaikan suaminya.

“Kenapa dia (Siti Kasim) nak bidas perkara baik? Saya tak nampak logik di situ, apabila orang suruh buat benda baik, tapi dibid4s,” katanya.

Jelas Neelofa, pesanan suaminya secara umum mengenai gambar arw4h Adibah Noor yang tidak bertudung disiarkan hanya bertujuan meringankan beban ditanggung penyanyi terbabit.

“Semua tu akan dihis4b nanti, arw4h yang akan menanggung (d0sa). Sekurang-kurangnya, inilah yang boleh kita lakukan untuk membantu arw4h.

“Kita wajar berkongsi gambar yang menutup aurat untuk mengucap takzi4h kepada arw4h,” jelasnya.

Neelofa berkata demikian ketika ditemui pada majlis pelancaran tudung terbaru jenamanya Naelofar X Disney Alice In Wonderland di sebuah kompleks beli-belah di Putrajaya hari ini.

Siti Kasim baru-baru ini menciap mengkritik nasihat PU Riz yang memohon orang ramai untuk tidak berkongsi imej Adibah Noor tanpa tudung ketika mengucapkan takzi4h ke atas pemergi4n penyanyi itu ke negeri abadi.

Penyanyi Terlalu Istimewa itu meninggal dunia dipercayai akibat mend3rita k4nser ov4ri tahap empat pada 18 Jun lalu.

Siti Kasim berkata, PU Riz tidak sepatutnya mencampuri urusan orang lain sebaliknya hanya perlu menjaga ‘tepi kain’ sendiri.

Siti Kasim turut mempersoalkan kedudukan PU Riz yang dianggapnya seolah-olah berasakan dirinya sudah layak berada di syurga kerana boleh berkata-kata sedemikian.

Neelofa berkata, tiada paksaan untuk sesiapa pun untuk berbuat seperti yang diminta suaminya itu.

“Haris hanya meminta kalau boleh… kongsilah gambar arw4h yang menutup auratnya,” katanya.

kredit:mkini

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://trendingsangat.pw/