[VIDEO]“Sakan pak Ustaz gelak ye”-Gelagat Neelofa bikin ramai gelak besar – Lubuk Viral

Baru-baru ini, Neelofa telah melancarkan satu produk terbaru yang nampaknya menjadi perhatian ramai para wanita apabila inai khas keluaran selebriti dan usahawan popular ini akhirnya didedahkan selepas dinanti-nantikan sekian lamanya oleh peminat Neelofa juga.

Selebriti dan usahawan jelita ini sudah menjadi kebiasaan apabila setiap digayakannya meraih perhatian dan inai yang dipakai oleh Neelofa antara yang begitu dinantikan.

Walau bagaimanapun, Neelofa dalam satu majlis pelancaran nampaknya tidak terkecuali daripada menjadi tumpuan ramai apabila terdapat beberapa klip video mencuit hati warganet dengan gelagat Neelofa dan suaminya, Haris Ismail.

Dalam rakaman video yang tular ini pula, Neelofa yang sedang memperkenalkan kelebihan inainya dengan memberikan contoh situasi akhirnya bertukar lucu dan mencuit hati insan yang berada dalam majlis pelancaran produknya itu.

Mana tidaknya, dalam pada dia menceritakan situasi sempat pula gelagat Neelofa membuatkan peminat dan warganet yang mendengarkan dirinya yang kantoi ini gelak besar.

@kucate.biz Alamak kantoi ?? zaman sekarang basuh baju, tgn pun tak basah tau! Setuju tak? ??@neelofa @noorkartini66 #innaineelofa #innainunha #neelofa #fyp #inaiasli ♬ original sound – KUCATE HQ LEADER | READY STOCK – Neelofa Biz Partner

Perkongsian tersebut bagaimanapun membuatkan ramai yang turut tercuit hati dengan gelagat lucu Neelofa itu yang akhirnya mencetuskan ruangan komen turut dihujani dengan ratusan reaksi ramai.

“Haha dan dan Lofa cakap dia pun basuh”

Neelofa

“Adoi ulang banyak kali tapi tetap gelak…”

IMG_20220619_182558

“Kelakar sebenarnya this couple”

NeelofaIMG_20220619_182641

“Lawak la Lofa ni”

IMG_20220619_182647

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://himpunanceritalawak.com/