”Dia Yang Bersin, Dia Suruh Orang Shhhh Plak..” – [VIDEO] Gelagat Alisa nak buat surprise utk Yusuf bikin ramai terhibur – Lubuk Viral

Setiap kali pasangan ini berkongsi aktiviti bersama anak-anak, pasti akan ada sahaja yang menjadi buaIan Net!zen. Terutama anak mereka yang kedua iaitu Alisa Aisyah. Wajah Alisa yang sangat comel serta gelagat kanak- Kanak tersebut yang sangat menghiburkan buatkan para peminat sering tak Kering gusi melihatkan Alisa.

Sementara itu, perkongsian video di Instagram Yusuf yangbaru sahaja di muatnaik itu telah mendapat sebanyak 67461 tanda suka daripada warganet dan menerima sebanyak 385 komen daripada para peminat dan juga netizen. Pejam celik Yusuf dah masuk 6 tahun dah. Semoga Yusuf menjadi anak yang soleh buat kedua ibu bapanya.

Pelakon aksii yang sedang meningkat naik iaitu Hairul Azreen kini muncul dengan naskhah terbaru iaitu filem “The Ass!stant”. Jika sebelum ini ramai yang memuji lakonan beliau dalam filem Paskal kini, bakat Hairul sebagai pelakon aksii semakin mendapat perhatian orang ramai.

Ramai yang mula membuka mata terhadap lakonan Hairul malahan pelakon itu juga mengaku ramai yang memuji lakonannya selepas menonton naskhah yang diberi judul The Ass!stant tersebut. Menyingkap sisi peribadi pelakon ini, beliau telah mendirikan rumahtangga bersama pelakon dan model Hanis Zalikha pada tahun 2015. Hasil perkongsian hidup bersama pasangan ini di kurniakan dua orang anak iaitu Yusuf lskandar dan juga Alisa Aisyah.

Kecomelan dan gelagat anak- anak kepada pasangan ini iaitu Yusuf Ilskandar Dan Alisa Aisyah sekian lama sering di paparkan di media sosial peribadi kedua dua anak mereka, Sehingga kini para pengikut Instagram buat kedua anak mereka telahpun mencecah beberapa juta pengikut. Anak- anak pasangan ini juga mempunyai para pengikut mereka yang tersendiri.

Menerusi perkongsian terbaru di instagram Yusuf lskandar, satu video baru telahpun di muatnaik. Vide0 berkenaan berkongsikan mengenai sambutan hari lahir Yusuf yang di lakukan secara kecilan bersama Hairul, Hanis dan juga Alisa Aisyah.

Pada permulaan video, wajah Yusuf kelihatan agak muram memandangkan Hairul mengatakan bahawa mommynya Hanis sedang m4rah ketika itu.

Namun reaksi wajah Yusuf kemudiannya terk3jut bercampur gembira Hanis menjelaskan ianya hanyalah gimik untuk memberikan kejutan hari apabila lahir buat anaknya itu.

VIDEO :

Gelagat Alisa yang teruja mahu memberikan kejutan buat abangnya juga mencvri perhatian apabila meminta Hanis untuk diam namun kemudiannya kanak- kanak itu secara tidak sengaja bersin. Kelakuan Alisa yang cukup comel itu mencuit hati net!zen yang merasa ger4m dengan gelagat lucu kanak- kanak berkenaan.

Menjengah keruangan komen, ramai yang menzahirkan rasa geram dengan kecomelan gelagat Alisa. Tidak puas rasanya menonton gelagat kanak- Kanak tersebut di media sosial menerusi video pendek dan gambar yang di muatnaik oleh ibu bapa mereka. Comelnya Alisa ni kan.

Sempena meraikan ulang tahun kelahiran yang ke 6, ramai yang menulis ucapan selamat hari lahir dan juga doa yang baik buat anak sulung pasangan Hanis Zalikha dan Hairul Azreen itu.

Berikut di kongsikan komen rakan artis dan netizen;

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Instagram yusuf iskandar / https://www.dedah.site/