“Rindu Duo Kesayangan Sy..”- Siti Nurhaliza Kongsi Kenangan Dgn Krisdayanti, Tidak Segan Tunjuk ‘Aurat’ Pada Peminat – Lubuk Viral

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh penyanyi No 1 Malaysia iaitu Dato Siti Nurhaliza mengejutkan ramai pihak apabila beliau berani berkongsikan kenangan beliau bersama rakan artis kesayayangan beliau iaiatu Krisdayanti disaat beliau masih tidak bertudung sepenuhnya. Beliau dan Krisdayanti iaitu penyanyi dan pelakon di Indonesia pernah mengadakan satu konsert duo bersama suatu ketika dahulu dan dikatakan konsert mereka menjadi begitu hangat di Malaysia dan Indonesia. Kini, beliau berkongsikan kenangan tersebut membuatkan para netizen tertanya tanya apa yang cuba Tokti sampaikan kepada para peminat beliau kini.

Klip yang dikongsikan oleh Tokti merupakan cebisan gambar gambar beliau dan Krisdayanti menyanyikan lagu bersama sama di sebuah pantass dan dapat dilihat bahawa keterujaan pada wajah mereka membuatkan beliau merindui suasana tersebut. Namun perkongsian beliau secara tidak alangsung dikecam hebat oleh para netizen kerana beliau berani mempamerkan gambar tersebut dimana beliau masih belum menjaga aurat dengan sebaiknya. Kata netizen, walaupun itu merupakan kenangan yang tidak dapat dilupakan, tidak seharusnya beliau mempamerkan rambut belia untuk tontonan umum..

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk)

Pelbagai komen diberikan seperti :

“saya teringat ada satu momen diinterview stesen tv, KD panggil Dato CT dan terus cium pipi. Sahabat dari Indonesia memang sangat mesra dan penyayang. Rindunya sahabat saya dari Indonesia. semuanya baik-baik..”

“Salam rindu dari kami di Indonesia kapan dato’ Siti ke Indonesia lagi ?kami tunggu”

“Moga tokti baca komen2 fans..n delete atau cover mne2 yg patut.yg dh elok trtutup”

“Rasanya x perlu share yg x bertudung kot..ct dah jga auratnya…”

“The two great singers…”

“Masha Allah keduanya sampai hari ini wajahnya masih awet seperti video ini.”

“Tok ti minat kris, kris minat tok ti, they were each other fans. Thats the secret of their long beautiful friendship..”

Dari sudut luar kotak, para peminat menganggap perkongsian artis kesayangan mereka itu memberi saatu petanda yang baik buat mereka dan mereka berharap agar Dato Siti Nurhaliza dapat membuat satu konsert bersama rakan artis beliau itu dengan lagu lagu terkini. Namun para peminat hanya mampu berdoa yang terbaik buat selebriti tersebut supaya terus sukses dalam bidang seni ini.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://sinetronmalaya.com/