[VIDEO] Lelaki geli, t4kut dengan lipas.. ‘member’ s4kat sampai nyanyi lagu Negaraku – Lubuk Viral

Meskipun ada sesetengah individu berani termasuklah memegangnya, namun kebanyakan daripada kita cukup geli dan t4kut terhadap lipas.

Walaupun tidak menced3rakan manusia, namun kemunculan spesis haiwan perosak bersayap ini boleh buatkan ramai sama ada lelaki atau wanita terj3rit sekali gus huru-hara suasana.

Bila ia mula mengepakkan sayap untuk terbang memang bertambah-tambahlah mengelikan. Aktif bila di dalam gelap, serangga ini cukup sinonim keluar pada waktu malam.

Terbaru menerusi satu video yang tular di laman Tiktok, kelihatan gelagat seorang lelaki menakutkan rakannya yang t4kut dan geli akan lipas.

Berdasarkan video yang dimuat naik menerusi Tikok nazrinalap, kelihatan seorang seorang lelaki memegang sambil membawa seekor lipas kepada rakannya yang sedang asyik menyapu sawang.

Lelaki yang t4kut akan lipas itu kemudian meminta dan mer4yu kepada rakannya supaya menjauhkan lipas tersebut dari dirinya.

Apa yang lebih melucukan, dia terp4ksa menyanyikan lagu Negaraku kerana diminta oleh rakannya, sebagai ‘balasan’ untuk menjauhkan lipas tersebut dari dirinya.

Video:

@nazrinalap Buat baik dibalas baik, buat jahat kita bagi lipas #lipas #berandafyp #fyp ready utk part 2 ? Negaraku dinyanyikan! @ammrulamran @ares.hadi ♬ Oh No – Kreepa

@nazrinalap Part 2 buat @ares.hadi si sado penakut lipas #lipas #berandafyp #blood ♬ Negaraku – Lagu Kebangsaan Malaysia – The One World Ensemble

Ketika artikel ini ditulis, kedua-dua video tersebut telah mendapat 332.6k tontonan, 14.5k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat lelaki tersebut.

Komen netizen:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: tiktok nazrinalap