Jawapan Slamber Nadia Anak Kepada Fauzi Marzuki Bila Ditanya Hubungan Ibunya Dengan Najib! – Lubuk Viral

Selepas tular gambar mend4kwa bekas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak sudah beristeri dua, akaun sosial milik individu bernama Nadia Fauzi menjadi sasaran net1zen yang mahukan kepastian tentang hal tersebut.

Nadia yang merupakan anak kepada komp0ser terkenal iaitu Fauzi Marzuki bagaimanapun dilihat tidak memberi sebarang maklum balas terhadap dkw4an ibunya, Hashimah Ramli sudah berkahwin dengan Najib sejak beberapa tahun lalu.

“Betul ke awak anak tiri Najib? Jadi betullah? Kirim salam pada ayah, saya peminat dia. Ayah yang bernama Fauzi bukan Najib,” komen net1zen.

Sebelum ini kec0h satu akaun Twitter milik Salim Iskandar memuat naik foto Najib bergambar dengan sebuah keluarga selain seorang wanita yang merangkul erat lengannya ketika mereka sama-sama meraikan satu majlis sambutan ulangtahun.

Beberapa komen juga turut menges4hkan hal tersebut dan ada yang tidak sangka Najib mempunyai isteri kedua selain Datin Seri Rosmah Mansor.

Sementara itu, Nadia menerusi Twitter miliknya turut memberi komen tentang gambar kek yang dikatakan menjadi perbualan hang4t dalam kalangan net1zen.

“Kek tu seda, kek tu pun kena kuvk…kesian,”ujarnya.

Des4s-desvs Najib berkahwin dua hang4t diperkatakan minggu ini, namun belum ada sebarang penjelasan daripada ahli Parlimen Pekan itu.

Bagaimanapun, bekas pengacara RTM, Iesya Toh yang sering berkongsi tentang isu semasa dan politik negara mndkwa perkahwinan tersebut sudah lama berlangsung.

“Dalam lama dah pun…benda (hubungan) halal, bukan girlfriend, bukan skandal,” jelasnya.

Nadia tidak memberi maklumbalas pertanyaan net1zen.

Sementara itu, Fauzi dalam satu kenyataan memberitahu dia enggan mengulas lanjut berita yang tersebar kerana dirinya tiada kaitan dengan bekas isteri selepas mereka berpisah.

Sumber :Youtube

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://www.viralmy.me/