Luah Rasa Kes4l Dengan Seseorang Ni, Mawar Karim Tampil Jelaskan Apa Yang Berlaku – Lubuk Viral

Usahawan terkenal, Mawar Karim menerusi satu hantaran di laman Instagram meluahkan rasa kesal dengan tindakan seorang individu yang dipercayai mahu menjatuhkannya.

Tindakan melampau

Hanya dikenali sebagai S, Mawar mendkwa individu berkenaan sanggup membuat akaun p4lsu di laman TikTok semata-mata mahu menjatvhkan kehidupannya termasuklah hal perniagaan dan keluarga. Tak perlu gigih upah create TikTok fake account semata-mata nak sabotage life, business, personal, reputation saya, family dan orang yg tiada kaitan.

Jadi la manusia yang professional, bertauliah. One more jangan jadi penungg4ng agama or mun4fik. Come on, tak perlu berselindung di sebalik nama S.A.M. Dalam pada itu, ibu kepada seorang cahaya mata ini sempat memberikan amaran kepada individu berkenaan supaya lebih jujur dan tidak menggunakan agama semata-mata demi kepentingan diri sendiri.

IG Story asal:

Tidak berdiam diri, Mawar turut sempat menjelaskan mahu berjumpa individu berkenaan di mahkamah bagi menuntut keadilan. One day orang akan tahu siapa awak dan apa kegiatan yang awak jalankan. Selama ini saya diam, diugvt macam-macam. Kita serah pada pihak berkuasa. Terdahulu, menerusi Instagram Stories, bekas isteri aktor Fizo Omar ini mendakwa dia telah dif.tnah oleh individu yang digelar ‘S’ dan dkwanya ini bukan kali pertama terjadi. Sumber, Oh Bulan

Kesoh Pasal Mawar Karim Enggan Bayar Hutang, Sekali Usahawan Ini Bongkar Perkara Sebenar Individu Yang Buat Cerita Tentang Dirinya

Baru baru ini tular di media sosial menyatakan Usahawan Mawar Karim bakal berdepan ti.ndakan pengisytiharan b.ankrap jika gag4l untuk melunaskan hutang yang dipinjam olehnya daripada seorang sahabat. Memetik laporan sebelum ini, Mawar dikatakan ingk4r perjanjian dan tidak membayar wang pinjaman berjumlah RM 720,000 dariapada kenalan bernama Nabil Mat Yahya untuk memulakan perniagaannya. Menurut peguam mewakili pihak Nabil, Nik Zarith, Mawar gagal melunaskan hut4ng tersebut secara ansuran dalam tempoh tujuh bulan, bermula tarikh pinjaman iaitu 7 Jun 2021 mengikut perjanjian bertulis.

Bagaimanapun, selepas 10 bulan bekas isteri kepada Fizo Omar itu g.agal melangsaikan hut4ngnya dan satu notis tuntutan bayaran dihantar kepada Mawar namun tiada jawapan. Pihaknya kemudian memfailkan tuntutan sa.man di M.ahkamah Seksyen Bangi, Selangor pada Januari lalu. Sementara itu, Nik Zarith berkata sehingga hari ini anak guamnya masih belum menerima sebarang maklum balas daripada pihak Mawar dan kali terakhir mereka berhubung pada Oktober tahun lalu.

Mawar Tampil Beritahu Sesuatu

Walaubagaimanapun, Mawar tampil beritahu sesuatu berkenaan i.su ini menerusi IG Story di akaun Instagram miliknya. Usahawan selebriti itu mengatakan bahawa seolah-olah ada individu yang digelarnya S cuba cari pasal dan membuat cerita b.uruk tentang dirinya seperti yang tular di media sosial. Mawar juga turut mengatakan berita yang tular pasal dirinya ini dilakukan S adalah untuk memalukan namanya. Sumber, online malaya

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://erakini.bbn.my/