Dua sus.pek ser3t penyampai berita TV3 dah kena cekvp. Rupanya ini hubungan mereka berdua- Lubuk Viral

Penyampai berita, Khairul Rizuan Azizan ced.era akibat diser3t ketika cuba mengejar penjen.ayah yang memecahkan tingkap kereta miliknya di Damansara Perdana, di sini, hari ini.

Dalam kejadian jam 3.40 petang itu, Khairul Rizuan, 34, mengalami luka di tangan, jari kanan serta lutut kanan akibat diseret kereta Perodua Myvi dipandu sus.pek yang bertindak melarikan diri.

Katanya, ketika kejadian, dia meletakkan kereta Honda City miliknya di tepi jalan untuk ke sebuah kedai serbaneka di lokasi terbabit.

“Sebaik tiba kedai serbaneka itu, saya mendapati premis berkenaan tutup dan kembali semula ke kereta.

“Ketika itu, saya melihat seorang lelaki memakai jaket sedang menendang tingkap bahagian penumpang hadapan kereta saya,” katanya.

Beliau berkata, lelaki itu juga dilihat mengambil beg miliknya yang ditinggalkan di dalam kereta.

“Saya kemudian menjerit ke arah lelaki terbabit menyebabkannya membaling beg itu sebelum melarikan diri dengan menaiki sebuah kereta.

“Saya cuba mengejar dan sempat menumbuk mukanya yang ketika itu sudah berada di dalam kereta.

“Namun, sus.pek bertindak memecut kereta menyebabkan saya terseret di jalan sebelum dapat melepaskan diri,” katanya yang membuat laporan di Balai Polis Damansara berhubung kejadian

Dua beradik sus.pek seret penyampai berita TV3 dah kena cekup

Kuala Lumpur: Dua beradik ditahan bagi membantu siasatan kes penyampai berita TV3, Khairul Rizuan Azizan yang ced.era diser3t ketika cuba mengejar penjen4yah yang memecah tingkap kereta miliknya di Damansara Perdana dekat sini, semalam.

Timbalan Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Supritendan Ku Mashariman Ku Mahmood, berkata, sus.pek adalah seorang lelaki dan wanita tempatan masing-masing berusia 31 serta 24 tahun ditahan di satu lokasi di Puncak Alam, Selangor.

Menurutnya, polis juga merampas barang kes dipercayai hasil kejadian s4mun itu termasuk sebuah kereta yang digunakan oleh susp3k dalam jen4yah itu.

“Semakan rekod jena.yah lampau mendapati sus.pek lelaki mempunyai empat rekod penyalahgun4an d4dah, 15 rekod jen4yah dan dua rekod masih disenarai hitam bagi kes penyalahgun4an da.dah dan sebagai orang dikehendaki dalam kes penyalahgun4an d4dah.

“Sus.pek wanita itu pula tidak mempunyai rekod jen4yah lampau,” katanya dalam kenyataan, malam ini.

kredit: hmetro

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://www.aud1r8.com/