Tak Puas Hati Harga Nasi Goreng Kosong Telur RM6 Jadi Punca Perg4duhan Di Restoran – Lubuk Viral

Harga nasi goreng kosong dan telur berjumlah RM6 menjadi punca perg4duhan dalam sebuah restoran di Jempol, Negeri Sembilan, semalam.

B4ling kotak tisu

Menurut Ketua Polis Daerah Jempol, Superintendan Hoo Chang Hook, m4ngsa iaitu seorang lelaki telah pun membuat laporan di Balai Polis Bahau pada pukul 2.31 pagi semalam dan mend4kwa telah ditu.mbuk oleh seorang lelaki semasa berada di kaunter bayaran restoran berkenaan.

Situasi ini menyebabkan m4ngsa berasa berang dan mengambil kotak tisu serta memb4ling ke arah juruwang menyebabkan terkena barang-barang di atas kaunter juruwang.

Salah seorang pekerja yang melihat perbuatan m4ngsa dan terus menu.mbuk m4ngsa. Beberapa pekerja yang melihat kejadian telah cuba meleraikan pergadvhan tersebut termasuk pelanggan yang berada di restoran tersebut.

Kejadian pada pukul 1 pagi itu dipercayai berlaku apabila juruwang restoran itu telah meninggikan suara kepada ibu m4ngsa yang mempertikaikan harga nasi goreng kosong dan telur yang berharga RM6.

Tiada campur tangan pihak polis

Foto: Sinar Harian

Pihak polis menafikan dakw4an pihaknya campur tangan dalam menyelesaikan kes terbabit, sebaliknya mengambil tindakan mengikut peraturan ditetapkan tanpa menyebelahi mana-mana pihak.

Kes masih dalam siasatan dan orang ramai yang melihat kejadian diminta tampil untuk membantu melengkapkannya.

Kes disiasat di bawah Seksyen 323 Kanun Keseksa4n. Kertas siasatan akan dilengkapkan dengan seberapa segera untuk dirujuk kepada Pejabat Timbalan Pendakwa Raya.

Beliau juga turut menasihati orang ramai agar tidak membuat spekulasi hingga menjejaskan ketenteraman awam.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Ohbulan