“Hanya mereka yang tahu apa berlaku” – Lama Berdiam Diri, Akhirnya Kaza Sendiri Mula Buka Mulut- Lubuk Viral

Kuala Lumpur: “Tak yah lah, tak ada apa nak komen,” kata pelakon Kazar juga bapa kepada wanita dikenali sebagai Ira Kazar yang did4kwa mengganggu rumah tangga pasangan pelakon Puteri Sarah dan Syamsul Yusof sejak empat tahun lalu.

Kazar, 63, atau nama sebenarnya Kazaruddin Saisi ketika dihubungi berkata apa berlaku hanya mereka saja yang tahu.

“Susahlah nak cakap. Mereka saja tahu apa berlaku. Apa saya tahu, perkara ini kecoh diperkatakan baru-baru ini.

“Cuma, saya tak tahu nak komen macam mana. Saya juga kena jaga hati semua pihak apatah lagi di bulan Ramadan ini,” katanya kepada Harian Metro.

Sementara itu, Puteri Sarah enggan lagi mengulas lanjut mengenai isu itu.

Terdahulu, pada Sabtu lalu Puteri Sarah mended4hkan perkahwinan dibina bersama Syamsul diganggu pihak ketiga iaitu Ira Kaza.

Menerusi hantaran dimuat naik, Puteri Sarah juga ibu kepada dua cahaya mata

“Sembang Macam Pandai..” Puteri Sarah guna khidmat 2 peguam ‘hadap’ kaki sond0l, Tak Sangka Ini Reaksi Ira Kazar

Kontroversi melibatkan pelakon terkenal, Puteri Sarah Megat Kamaruddin melibatkan rumah tangganya yang dikatakan diganggu pihak ketiga menjadi perbualan ramai sejak beberapa minggu kebelakangan ini.

Hal tersebut berlaku setelah pelakon berkenaan mended4hkan nama anak kepada aktor senior Kazar Saisi iaitu Ira Kazar yang dikatakan cuba mengganggu suaminya serta memberikan pelbagai ugutan menerusi media sosial sejak 4 tahun lepas.

Guna khidmat 2 peguam. Perkara itu dipanaskan lagi dengan pendedahan yang dibuat oleh bekas rakan kepada Ira yang mend4kwa perangai selebriti muda itu memang tidak pernah berubah dan kini Puteri Sarah pula menjadi mngsa ‘kelicikan’ dalam mengejar lelaki.

Disebabkan tidak tahan dengan segala gangguan sehingga mengakibatkan rumah tangganya berada di hujung tanduk, Puteri Sarah dilihat bakal mengambil tindakan apabila memaklumkan menerusi Insta Story akan menggunakan khidmat dua orang peguam bagi berhadapan dengan perempuan tersebut.

“Sembang macam pandai”

‘Kita pakai 2 lawyer lah. Ke pakai 10 lawyer mcm Siti Bainun. Cacing halus macam ni, dua pun cukuplah”-Puteri Sarah

“OK next! Kita pakai dua lawyer lah. Ke pakai 10 lawyer macam Siti Bainun. Small worm like this 2 pun cukuplah,”

“Ss I dapat sembang macam pandai. You do not know the real world sweety. Jangan nanti kena isytihar bankr4p tinggal bawa jambatan,” tulisnya.

Terdahulu, Puteri Sarah telah mendedahkan yang Ira Kaza telah menganggunya dengan membuat pelbagai akaun palsu di media sosial dan meninggalkam mesej-mesej yang menyakitkan hati.

Dia juga mend4kwa wanita itu seperti tidak tahu malu kerana mengacau suami orang sedangkan sudah mempunyai kekasih hati.

Sekadar info, sekitar Februari lalu, Sarah mendedahkan bakal mengambil tindakan undang-undang terhadap seorang individu selepas lama memendam rasa dan bersabar.

Sarah bagaimanapun enggan mendedahkan indentiti individu dan punca tindakan serius tersebut terpaksa diambil.

“Akhirnya, nak sangat sam4n orang yang saya dah lama nak saman. Ya jumpa kau di mahkamah,” tulisnya.

Mesti anda tertanya-tanya, siapa Ira Kazar? Gadis cantik ini adalah anak perempuan kepada pelakon veteran, Kazar. Siapa sangka pelakon lagenda, Kazar Saisi mempunyai seorang anak gadis yang begitu cantik sekali.

Gaya fesyen dan penampilannya dikatakan mirip Avril Lavigne membuatkan dia juga punya peminatnya sendiri. Tidak hairanlah menjadi tumpuan, apatah lagi daripada sang jejaka.

Tidak kurang juga dengan pelbagai kontrov3rsi yang dicetuskan membuatkannya seringkali tular di laman sosial dan menjadi perhatian serta bualan netizen. Jika anda masih ingat, sebelum ini Ira pernah menjadi bualan sensasi di media sosial gara-gara aksi geleknya yang seksi berlatarkan lagu One Dance nyanyian Drake. Kerana video kontrov3rsi selama 30 saat itu menjadikan carian namanya “Ira Kaza” trending di laman mikro Twitter.

Kini, kontrov3rsi sekali lagi tercetus disebabkan Puteri Sarah dengan sebuah posting di instagram “Di bulan baik ini saya doakan kalian berdua, Ira Kaza dan suami (Syamsul Yusof) saya diberikan hidayah”

Kepada anda yang tertanya-tanya siapakan beliau, berikut kami kongsikan biodata ringkas dan imej terkini.

Biodata Ira Kazar

Nama Penuh: Faghirah Fatini Binti Kazaruddin

Nama Komersial: Ira Kaza

Umur: 27 tahun (2022)

Asal: Kampar, Perak

Ibubapa: Kazaruddin Saisi / Kazar (bapa), Rashidah Latiff (ibu)

Adik-Beradik: Anak ke-4 dari 5 beradik. (Melor Hariante, Yasmin Mariante, Elya Amirul Naim, Faghirah Fatini dan Adam Amirul Latiff)

Bangsa: Melayu

Agama: Islam

Warganegara: Malaysia

Instagram: @irakaza

Twitter: @IraKaza

Koleksi imej terkini

Sebelum ini, kisah rumah tangga Puteri Sarah itu didakwa dilanda badai sehingga mereka sudah lama tidak tinggal sebumbung.

Malah, Puteri Sarah juga mend4kwa suaminya itu tahu punca hubungan mereka dingin.

Untuk rekod, Puteri Sarah dan Syamsul berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://limauasamboi.pw/