“Kalau Isteri Dah Gem0k, Busvk Ken4lah Cari Lain” – Lubuk Viral

Umum sedia maklum, rumah tangga pelakon Mia Ahmad dan Mohd Izham Tarmizi kini sedang diuji. Sebelum ini, suaminya yang juga penjaga gol pasukan Johor Darul Takzim (JDT) tegas menepis dakw4an kononnya dia berlaku cur4ng.

Semalam, menerusi Instagram Mia menegaskan dia akan lakukan apa sahaja untuk menyelamatkan rumah tangganya. Ujarnya lagi, hanya dirinya, suami dan wanita itu sahaja yang tahu kebenarannya.

Bagaimanapun, komen oleh seorang pengguna Facebook bernama Firdaus dalam ruangan komen satu artikel oleh sebuah portal hiburan berkaitan kenyataan Mia Ahmad itu mengundang kec4man netizen.

Komen keterlaluan oleh lelaki itu dimuat naik oleh seorang netizen di Twitter dengan kepsyen, ‘Salam girl, jangan kahwin dengan Firdaus ni okay?’.

Tweet tersebut menimbulkan pelbagai reaksi di kalangan netizen dimana rata-rata mereka meluahkan rasa marah kerana komen lelaki bernama Firdaus itu seolah-olah menyokong suami untuk berlaku cur4ng jika isteri dah gemuk atau tidak lagi cantik seperti dulu.

Disebabkan komen melampau itu, ramai netizen mengatakan mahu menjejaki lelaki tersebut di media sosial. Tidak kurang juga, ada yang meminta agar lelaki bernama Firdaus itu menukar namanya kerana tindakannya itu tidak mencerminkan nama yang membawa maksud baik.

Ramai kalangan wanita turut meluahkan rasa bimbang untuk berkahwin kerana sikap lelaki seperti itu dan turut meminta agar tidak ditemukan jodoh dengan lelaki sedemikian.

Peribahasa ada mengatakan, terlajak perahu boleh diundur, tapi terlajak kata buruk padahnya. Apa pun, selepas ini jika nak tinggalkan sebarang komen adalah lebih baik berfikir dulu baik buruknya.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://www.dnq.pw/